Πρόβλημα με ηλεκτρικα

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Πρόβλημα με ηλεκτρικα

Δημοσίευση  karapan Την / Το Τετ Μαϊος 15, 2013 10:35 am

... και ξαφνικά, το υπερμηχανημα μου τα δώσε στο χέρι... Εκεί που πήγαινα, σταματάω στο περίπτερο, πάω να ξαναβάλω μπροστά... αλλά τίποτα. Άνοιγα τον διακόπτη, άναβαν όλες οι ενδείξεις κανονικά και μόλις πάταγα το μπουτον της μίζας νέκρωνε το σύμπαν... Μπαταρία θα ναι λέω, αλλά τι στο διάολο πριν από 4 μήνες την άλλαξα. Το σπρώχνω, παίρνει, και μετά από λίγο αρχίζει το κοντέρ να αναβοσβήνει συνεχώς... Διακόπτης θα ναι, λέω... Σαν ηλεκτρονικός, βγάζω το πολυμετρο, ανοίγω το Service Manual στο κινητό, μετράω τον διακόπτη και όλα ΟΚ, μετράω την μπαταρία, ΟΚ και αυτή... Άλλα εργαλεία δεν είχα μαζί μου, οπότε πήρα την οδική βοήθεια και το υπερμηχανημα βρίσκεται μόνο του απόψε επάνω σε ένα αναβατόριο... Ελπίζω αύριο να μάθω και το κουστουμάκι...
avatar
karapan

Αριθμός μηνυμάτων : 33
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2012
Τόπος : Ιλιον

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Πρόβλημα με ηλεκτρικα

Δημοσίευση  Argyris Volos Την / Το Πεμ Μαϊος 16, 2013 5:13 am

Φίλε, μόνο που το διάβασα αγχώθηκα. Περιμένουμε να μας πεις τα αποτελέσματα της εξέτασης και... το κοστουμάκι!
avatar
Argyris Volos

Αριθμός μηνυμάτων : 242
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2011
Ηλικία : 41
Τόπος : Βόλος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Πρόβλημα με ηλεκτρικα

Δημοσίευση  karapan Την / Το Τρι Μαϊος 21, 2013 9:24 am

Λοιπόν, καθάρισα με 110€. Βραχυκυκλωμενη μπαταρία, Χαλασμένος κεντρικός διακόπτης και εργασία... Το χειρότερο είναι ότι του είχα ζητήσει να μετρήσει και συμπίεση και μου είπε ότι είναι 100psi, ενώ θα έπρεπε να είναι 180... που σημαίνει άνοιγμα μοτέρ και ψάξιμο. στην καλύτερη περίπτωση τρίψιμο η και αντικατασταση, στην χειρότερη αλλαγή κύλινδρο - πιστόνι συν βαλβίδες κλπ... εκτιμώμενο κόστος από 150€ έως και 500€... Ακόμα προσπαθώ να συνέλθω απο το σοκ... βοήθεια μας...

Και τώρα τι κάνουμε?
avatar
karapan

Αριθμός μηνυμάτων : 33
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2012
Τόπος : Ιλιον

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Πρόβλημα με ηλεκτρικα

Δημοσίευση  Angelo.Zerv Την / Το Τρι Μαϊος 21, 2013 7:18 pm

και μου είπε ότι είναι 100psi, ενώ θα έπρεπε να είναι 180...

Κάποιο λάθος πρέπει να κάνει ο μάστρορας. Η συμπίεση νορμάλ πρέπει να είναι 120psi σύμφωνα με το servise manual της μοτοσυκλέτας και όχι 180. Στην περίπτωση που η μοτοσυκλέτα σου έχει πτώση απόδοσης και νομίζεις ότι αξίζει τον κόπο... αρχικά θα σου έλεγα στο επόμενο servise να ρυθμίσεις βαλβίδες και να ξαναμετρήσεις. Εκτίμησή μου είναι ότι στην καλύτερη των περιπτώσεων θα έχεις αρρύθμιστες βαλβίδες οι οποίες θα μπορούσαν να χρειαστούν και κάποια περιποίηση (τρίψιμο) για καλύτερη έδραση και στην χειρότερη θα χρειαστείς ένα σετ ελατήρια εμβόλου, πάντα μαζί με έναν καινούριο πείρο εμβόλου.

Φιλικά Άγγελος.
avatar
Angelo.Zerv

Αριθμός μηνυμάτων : 19
Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2012
Ηλικία : 37
Τόπος : Κομοτηνή

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Πρόβλημα με ηλεκτρικα

Δημοσίευση  karapan Την / Το Πεμ Μαϊος 23, 2013 11:46 am

Έχεις απόλυτο δίκιο Αγγελε. Συνεπώς ο μάστορας έκανε δυο λάθη. Το ένα είναι που μου είπε ότι πρέπει να έχει συμπίεση 180 psi και το άλλο ότι μου είπε να κάνει ρεκτιφιε στον κυλινδρο. Δεν ήξερε για την επίστρωση nicasil... Συνεπώς πρώτη και τελευταία φορά που με είδε...
avatar
karapan

Αριθμός μηνυμάτων : 33
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2012
Τόπος : Ιλιον

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης