Δίλημμα...

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Δίλημμα...

Δημοσίευση  karapan Την / Το Τρι Ιουν 25, 2013 1:10 pm

Καλησπέρα


Πήγα την καλή μου συνεργείο για το γνωστό πρόβλημα της διαρροής λαδιών και μια εκτίμηση για επισκευή κεφαλής (καθάρισμα - τρίψιμο βαλβίδων και τσιμουχάκια) γιατί τσιμπάει λίγο λάδι παραπάνω, άντε και αλλαγή ελατήρια εμβόλου αφού θα λύναμε κινητήρα, και ο μηχανικός μου έκανε την καρδιά περιβόλι...

Μόλις ξεκίνησε και αφού έβγαλε πλαστικά κτλ με πήρε και μου είπε ότι οι 10 από τις 12 βίδες του ψευτοκάπακου είναι κλωτσημένες και το ψευτοκάπακο δεν σφίγγει καλά γιαυτό έχει διαρροή, και πρέπει να επισκευαστούν με helikoil. Και αφού είδε αυτές τις τσαπατσουλιές στην μηχανή πολύ φοβάται ότι εάν ανοίξει το μοτέρ θα είναι σαν να πετάω τα λεφτά μου σε μια μαύρη τρύπα. 
Με απογοήτευσε πολύ η αλήθεια είναι γιατί με παρότρυνε να μην την φτιάξω, και να την βάλω για πούλημα. Εγώ από την άλλη δεν θέλω γιατί αφενός μου αρέσει το freewind, αφετέρου τα οικονομικά μου δεν είναι σε τέτοια κατάσταση που να μπορέσω να πάρω κάτι άλλο και λίγο καλύτερο π.χ. vstrom... Και εκτός αυτών, επειδή δεν είμαι άνθρωπος να πουλήσω την μηχανή για καλή στην κατάσταση που είναι  θα αναγκαστώ να την σκοτώσω...


Δεν μπορώ να αποφασίσω τι να κάνω... Σύντροφοι πείτε καμιά γνώμη...
avatar
karapan

Αριθμός μηνυμάτων : 33
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2012
Τόπος : Ιλιον

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Δίλημμα...

Δημοσίευση  Argyris Volos Την / Το Τετ Ιουν 26, 2013 2:24 am

Να πω την άποψή μου για το θέμα.
Κατ' αρχήν συγχαρητήρια που έχεις δίλημμα. Νευριάζω με τους ανθρώπους που όταν θέλουν να ξεφορτωθούν κάτι που έχει πρόβλημα δεν έχουν κανένα δίλλημα και χαίρονται γιατί βρήκαν "κορόιδο" να το αγοράσει.
Δεν μιλάω γι' αυτούς που θα πούνε το πρόβλημα και θα αφήσουν τον αγοραστή να αποφασίσει. Νομίζω έγινα κατανοητός.
Και στην περίπτωσή σου επειδή θα πεις το πρόβλημα, δεν νομίζω να βρεθεί κάποιος να θελήσει να ασχοληθεί με επισκευές.
2ον νομίζω ότι η επισκευή δεν είναι και κανένα τεράστιο ποσόν όσο θα κόστιζε η αγορά μιας άλλης μηχανής.
Πόσο τέλος πάντων θα κοστίσει μια επισκεύη? 200-300-400 ευρώ. Η αγορά μιας άλλης είναι άλλο ένα διχίλιαρο τουλάχιστον ακόμα κι αν πουλήσεις τη δικιά σου. Δεν θες 3000-3500 € για μια v-strom της προκοπής?
Η γνώμη μου είναι να την επισκευάσεις και θα γίνει σαν καινούρια. Το κόστος των υλικών το ξέρεις?
Εκτός από φλάντζα, τσιμουχάκια, λάδια, ελατήρια και το helikoil, δεν βλέπω κάποιο άλλο ανταλλακτικό. Πάνω από 80 ευρώ δεν νομίζω να κοστίσουν τα ανταλλακτικά. Τι άλλο μπορεί να βρει ο μάστορας μέσα στη μηχανή που να έχει τα χάλια του?
Οπότε τα φτάχνεις όλα αυτά κάνεις και μια ρύθμιση βαλβίδων και ρύθμιση καρμπυρατέρ αν θες και πιστεύω να μην πληρώσεις πάνω από 250-300 ευρώ.
Μην απογοητεύεσαι. Τα μαστόρια τα λένε τραγικά καμιά φορά γιατί βαριούνται να ασχοληθούν. Κάνει και ζέστη....Very Happy
avatar
Argyris Volos

Αριθμός μηνυμάτων : 240
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2011
Ηλικία : 41
Τόπος : Βόλος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Δίλημμα...

Δημοσίευση  karapan Την / Το Τετ Ιουν 26, 2013 9:49 am

Argyris Volos έγραψε:Να πω την άποψή μου για το θέμα.
Κατ' αρχήν συγχαρητήρια που έχεις δίλημμα. Νευριάζω με τους ανθρώπους που όταν θέλουν να ξεφορτωθούν κάτι που έχει πρόβλημα δεν έχουν κανένα δίλλημα και χαίρονται γιατί βρήκαν "κορόιδο" να το αγοράσει.
Δεν μιλάω γι' αυτούς που θα πούνε το πρόβλημα και θα αφήσουν τον αγοραστή να αποφασίσει. Νομίζω έγινα κατανοητός.
Και στην περίπτωσή σου επειδή θα πεις το πρόβλημα, δεν νομίζω να βρεθεί κάποιος να θελήσει να ασχοληθεί με επισκευές.
2ον νομίζω ότι η επισκευή δεν είναι και κανένα τεράστιο ποσόν όσο θα κόστιζε η αγορά μιας άλλης μηχανής.
Πόσο τέλος πάντων θα κοστίσει μια επισκεύη? 200-300-400 ευρώ. Η αγορά μιας άλλης είναι άλλο ένα διχίλιαρο τουλάχιστον ακόμα κι αν πουλήσεις τη δικιά σου. Δεν θες 3000-3500 € για μια v-strom της προκοπής?
Η γνώμη μου είναι να την επισκευάσεις και θα γίνει σαν καινούρια. Το κόστος των υλικών το ξέρεις?
Εκτός από φλάντζα, τσιμουχάκια, λάδια, ελατήρια και το helikoil, δεν βλέπω κάποιο άλλο ανταλλακτικό. Πάνω από 80 ευρώ δεν νομίζω να κοστίσουν τα ανταλλακτικά. Τι άλλο μπορεί να βρει ο μάστορας μέσα στη μηχανή που να έχει τα χάλια του?
Οπότε τα φτάχνεις όλα αυτά κάνεις και μια ρύθμιση βαλβίδων και ρύθμιση καρμπυρατέρ αν θες και πιστεύω να μην πληρώσεις πάνω από 250-300 ευρώ.
Μην απογοητεύεσαι. Τα μαστόρια τα λένε τραγικά καμιά φορά γιατί βαριούνται να ασχοληθούν. Κάνει και ζέστη....Very Happy
Αγαπητέ Αργυρη

Ευχαριστώ για την ψυχολογική υποστηριξη :-)

Έχω πιαστεί κορόιδο αρκετές φορές αγοράζοντας σε "άριστη κατάσταση" μεταχειρισμένα, όπως και το Freewind...

Ο μάστορας μου είπε τα εξής: για να επισκευάσει τα χαλασμένο σπειρωματα της κεφαλής πρέπει να ανοίξει το μοτέρ και να πάρει την κεφαλή στα χέρια διότι δεν του δίνει χέρι για να τρυπησει και να φυτεψει heliciol λόγο του σκελετου. Αφού λοιπον ανοίξει το μοτέρ το οποίο σημειωτέον έχει 110000 χλμ θεωρεί ότι το λιγότερο που θα χρειαστεί αλλαγή είναι ελατηρια εμβολου, σετ φλαντζες, προληπτικό πλανισμα κεφαλής, και αφού μέτρησε την συμπίεση και είναι 100 psi ενώ θα έπρεπε να είναι 120 psi υπάρχει περίπτωση να χρειάζεται αλλαγή και κυλινδροσ - πιστονι λόγο φθοράς, όπου εκεί μιλάμε για οικονομική συντριβή! Ετσι για να μιλαμε και με νουμερα έχουμε φτάσει το χιλιαρικο χαλαρά!!! Ασε ότι αφού μπαίνεις στην διαδικασία γενικής επισκευής αλλάζεις καδένα και τεντοτηρα και δεν ξέρω και γω ποσα αλλά μικροπράγματα όπως δίσκους συμπλεκτη κλπ. Αλλά πεντακόσια...

Οπότε αποφάσισα το εξής: ρυθμισμα βαλβίδες, καθάρισμα - ρυθμισμα καρμπυρατερ, λάδια, φιλτρο, τακακια εμπρός, ένα μικρό σέρβις δηλαδή και από κει και πέρα, επειδή πιάνουν και τα χέρια μου, αποφάσισα να κάνω  τα υπόλοιπα μόνος μου. Θα ανοίξω το μοτέρ, θα πάω την κεφαλή για καθάρισμα - τριψιμο βαλβίδες, θα φτιάξω τα σπειρωματα, και μετά βλέποντας και κάνοντας... 

Αργυρη και πάλι ευχαριστώ...
avatar
karapan

Αριθμός μηνυμάτων : 33
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2012
Τόπος : Ιλιον

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Δίλημμα...

Δημοσίευση  Angelo.Zerv Την / Το Τετ Ιουν 26, 2013 11:05 am

undefined έγραψε:Καλησπέρα σας. Συμφωνώ απόλυτα με τον Αργύρη.

Το μοτέρ δεν χρειάζεται να ανοίξει όλο.  Θα πάρει στο χέρι την κεφαλή, κάτι το οποίο μετά απο πλαστικά και ρεζερβουάρ, ίσως και να χρειάζεται ένα τέταρτο της ώρας για κάποιον έμπειρο. Τα helicoil κοστίζουν  το πολύ 2 ευρώ το καθένα (είναι ακριβά), αλλά δεν είναι και κανένα κόστος τρελό.... Το να τοποθετηθούν σωστά κακά τα ψέματα απαιτεί "μαστοριά" αλλά δεν είναι και για τη NASA. Για τον κύλινδρο, δεν θέλω να πιστεύω με τίποτα ότι θα χρειαστεί άλλαγμα και αυτό γιατί έχει επίστρωση nicasil. Για το έμβολο δεν μπορώ να πώ πολλά καθώς θα δείξει όταν το πάρεις στο χέρι (πολύ πιθανό να μπορέσει να κάνει ακόμα πολλά χιλιόμετρα με ένα καινούριο σετ ελατήρια και φυσικά νέο πύρο εμβόλου). Η συμπίεση στα 100 psi το πιό πιθανό είναι να οφείλεται στις βαλβίδες παρά οπουδήποτε αλλού. Και στο κάτω κάτω το μοτέρ έχει και κάποια χιλιόμετρα και είναι φυσιολογικό.

Η απόφασή σου είναι πολύ λογική, αλλά αφού λες ότι πιάνουν τα χέρια σου και μπορείς να κάνεις μόνος σου σπειρώματα, κάνε και τα υπόλοιπα μόνος σου.

Ζούμε σε δύσκολους καιρούς (οικονομικά) και δεν είμαστε για να πετάμε λευτά δεξιά και αριστερά.........

avatar
Angelo.Zerv

Αριθμός μηνυμάτων : 19
Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2012
Ηλικία : 37
Τόπος : Κομοτηνή

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Συντριβη

Δημοσίευση  karapan Την / Το Κυρ Σεπ 22, 2013 7:13 am

Τελικά όπως είχα πει και παραπάνω, έλυσα το μοτέρ για να επισκευάσω το ψευτοκαπακο, και παράλληλα να κάνω ένα γερο σέρβις, και η καλή μου, μου είχε μια έκπληξη... Αφού είχα αγοράσει όλα τα σχετικά αναλώσιμα και εργαλεία όπως helicoil kit, φλάντζα βάσης κυλινδου, φλάντζα καύσης, τσιμουχακια βαλβίδων και άλλα πολλά, λύνοντας τον κύλινδρο ανακάλυψα ότι έλειπε η μια από τις δυο ασφάλειες του πιστονιού και ο πίρος έκανε βόλτες, με αποτέλεσμα να κάνει δυο αυλάκια στον κυλινδο με βάθος 2 χιλιοστά... Η γενική επισκευή πλέον βρίσκεται σε ακόμα εξέλιξη. Περισσότερες λεπτομέρειες και φωτογραφίες προσεχώς...
avatar
karapan

Αριθμός μηνυμάτων : 33
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2012
Τόπος : Ιλιον

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης