Αλυσίδα και γρανάζια

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Αλυσίδα και γρανάζια

Δημοσίευση  Argyris Volos Την / Το Τρι Σεπ 24, 2013 6:09 am

Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να αλλάξω αλυσίδα και γρανάζια. Σήμερα διαπίστωσα ότι η αλυσίδα ήταν πολύ χαλαρή και πήγα να την τεντώσω. Όταν την έφερα εκεί που πρέπει και γύρισα τη ρόδα είδα ότι η αλυσίδα τέντωσε και με δυσκολία γύρισε η ρόδα. Μετά ξαναχαλάρωσε λίγο.
Τελος πάντων η αλυσίδα μου μια τεντώνει και μια χαλαρώνει όταν γυρίζει η ρόδα και απ' ότι είδα σε 3 σημεία η αλυσίδα δεν εφαρμόζει καλά στα  δόντια του πίσω γραναζιού, σαν να μην έχουν σωστή απόσταση οι σύνδεσμοι της αλυσίδας μεταξύ τους. Αυτό το έκανε απ' όταν την αγόρασα αλλά τώρα το έχει παρακάνει και νομίζω ότι αν συνεχίσει έτσι θα κοπεί.
Έχετε να προτείνετε κάποια μάρκα ή ότι και να βάλω θα κάνει; Για την ώρα δεν υπάρχει χρόνος για ψάξιμο οπότε θα βασιστώ σε ότι μου προτείνετε από δική σας εμπειρία.
Να πω ότι δεν έχω αλλάξει ποτέ αλυσίδα και γρανάζια από τότε που την αγόρασα και έχω κάνει 18.000 χλμ. Ο προηγούμενος δεν ξέρω τι έκανε. Είναι πολλά τα χιλιόμετρα για την αλυσίδα;
avatar
Argyris Volos

Αριθμός μηνυμάτων : 242
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2011
Ηλικία : 41
Τόπος : Βόλος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αλυσίδα και γρανάζια

Δημοσίευση  kostasgatas Την / Το Τετ Σεπ 25, 2013 10:22 am

νομιζω οτι δεν ειναι πολλα χιλιομετρα αυτα που λες αρα ειχαν θεμα απο τον προηγουμενο εκτος αν το σπας το μηχανακι και στο λεω αυτο γιατι εγω εχω κανει ηδη 10000 χιλιομετρα απο τοτε που τα αλλαξα και ειναι σαν καινουρια δεν εχει χρειαστει καν να τεντωσω την αλυσιδα.εχω βαλει τη χρυση did με γραναζια jt σε σετ που κυκλοφορει μαζι με ενα μικρο σπρει.τα πηρα απο κει που ηταν πιο φθηνα εκεινη την εποχη(128 ευρω).

kostasgatas

Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 23/06/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αλυσίδα και γρανάζια

Δημοσίευση  GodLike Την / Το Παρ Σεπ 27, 2013 11:37 am

Argyris Volos έγραψε:Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να αλλάξω αλυσίδα και γρανάζια. Σήμερα διαπίστωσα ότι η αλυσίδα ήταν πολύ χαλαρή και πήγα να την τεντώσω. Όταν την έφερα εκεί που πρέπει και γύρισα τη ρόδα είδα ότι η αλυσίδα τέντωσε και με δυσκολία γύρισε η ρόδα. Μετά ξαναχαλάρωσε λίγο.
Τελος πάντων η αλυσίδα μου μια τεντώνει και μια χαλαρώνει όταν γυρίζει η ρόδα και απ' ότι είδα σε 3 σημεία η αλυσίδα δεν εφαρμόζει καλά στα  δόντια του πίσω γραναζιού, σαν να μην έχουν σωστή απόσταση οι σύνδεσμοι της αλυσίδας μεταξύ τους. Αυτό το έκανε απ' όταν την αγόρασα αλλά τώρα το έχει παρακάνει και νομίζω ότι αν συνεχίσει έτσι θα κοπεί.
Έχετε να προτείνετε κάποια μάρκα ή ότι και να βάλω θα κάνει; Για την ώρα δεν υπάρχει χρόνος για ψάξιμο οπότε θα βασιστώ σε ότι μου προτείνετε από δική σας εμπειρία.
Να πω ότι δεν έχω αλλάξει ποτέ αλυσίδα και γρανάζια από τότε που την αγόρασα και έχω κάνει 18.000 χλμ. Ο προηγούμενος δεν ξέρω τι έκανε. Είναι πολλά τα χιλιόμετρα για την αλυσίδα;
Το ξέρω ότι είναι δύσκολες οι εποχές,αλλά όταν την αλλάξεις θα πρότεινα να βάλεις και μια λαδιέρα (εγώ έχω αυτή http://www.ebay.com/itm/Scottoiler-V-System-FREE-Dual-Injector-SUZUKI-XF650-FREEWIND-2000-/300960433189?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item4612a3c425  ) Κάνει απίστευτη δουλειά στο καθάρισμα της αλυσίδας και την κρατάει πάντα λιπασμένη.Μετά απο 42.000 χλμ,ούτε υπόνοια για αλλαγή.Τέντωμα μια φορά.Αν σε ενδιαφέρει,πολύ ευχαρίστως να βοηθησω
avatar
GodLike

Αριθμός μηνυμάτων : 45
Ημερομηνία εγγραφής : 26/07/2012
Ηλικία : 29
Τόπος : Αγία Παρασκευή

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αλυσίδα και γρανάζια

Δημοσίευση  Angelo.Zerv Την / Το Τετ Αυγ 20, 2014 12:57 am

Καλησπέρα σε όλους.... συνεχίζω μιά σκέψη για την τελική μετάδοση του freewind μάλλον σε λάθος σημείο (εδώ http://freewind-bikers.forumgreek.com/t141p15-topic#1549).

Προχθές άλλαξα γρανάζια και αλυσίδα στην μοτοσυκλέτα μου τοποθετόντας το σωστό 15-43 σε αντίθεση με το 15-41 που φορούσε όπως την αγόρασα.
Τοποθετήθηκαν γρανάζια JT με αλυσίδα DID. Φυσικά τοποθετήθηκε και η ασφάλεια της τσιμούχας του δευτερεύοντος άξονα κιβωτίου.

Μετά από μιά καλή βόλτα Κομοτηνή - Καβάλα - Δράμα - Νικηφόρο - Παρανεστι - Ξάνθη - Κομοτηνή διαπίστωσα ότι η SUZUKI πολύ σωστά τοποθέτησε κοντύτερη τελική μετάδοση από ότι στο DR 650. Είχα πεί ότι το freewind έχει παραπάνω δύναμη από το DR και ο κινητήρας είναι λιγότερο ελαστικός. Με τελική μετάδοση 15-41 η μοτοσυκλέτα έχει πολύ σκορτσάρισμα και θέλει προσοχή στις χαμηλομεσαίες. Όλα αυτά λύνονται με το σωστό 15-43.

Σε εθνικό δίκτυο ο κινητήρας δουλεύει πιο ψηλά (αυτονόητο) αλλά σε ορεινό δρόμο (το ατού του freewind) είναι πολύ πιο ευχάριστη καθώς μπορεί και επιταχύνει ευκολότερα απουσία οποιουδήποτε σκορτσαρίσματος ακόμα και αν πέσει κάτω από 4000 στροφές και με 4η ταχύτητα. Σε συνθήκες πόλης δεν το συζητάω..... το 15-41 είναι απαγορευτικό.

Εκεί που θέλω να καταλήξω είναι η τελική ταχύτητα. Με το 15-41 πάντα έφτανε τα 155 χλμ/ωρα και τελίωνε. Με το 15-43 αν και κοντύτερο καταφέρνει να περνάει τα 160 πάντα και ο λόγος είναι ότι ανεβάζει παραπάνω στοφές ο κινητήρας (περνάει τις 7000).

Οπότε για κάποιον που θέλει να κάνει μεγάλα δρομολόγια σε εθνικά δίκτυα με μεγάλες ταχύτητες (130-140) προτείνω 15-41.

Για όποιον όμως χρησιμοποιεί τη μοτοσυκλέτα στην πόλη και κάνει μικρές αποδράσεις των 200 χλμ για βόλτα κυρίως σε ορεινά δίκτυα μόνο 15-43.....

Φιλικά Άγγελος
avatar
Angelo.Zerv

Αριθμός μηνυμάτων : 19
Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2012
Ηλικία : 37
Τόπος : Κομοτηνή

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αλυσίδα και γρανάζια

Δημοσίευση  Επισκέπτης Την / Το Πεμ Αυγ 28, 2014 2:52 am

ρε παιδια σε οτι αφορα τη μεταδοση εγω ενα χρονο
που εχω το 15/41 την εχω κατα βρει , στη πολη (δεν το κουναω πολυ) δεν χρειαζετε να αλλαζω
συνεχεια 2α 3η απο στενο σε στενο οπως πριν με το 15/43 με 2α παω μια χαρα.
συγουρα εχω χασει σε μπαμ αλλα κανω πιο οικονομικο ταξιδι με 140κμ με λιγοτερο απο
 6000 στροφες ενω πριν ηθελα περιπου 6500 και περισοτερη καταναλωση...
αυτο που εχω να σημειωσω ειναι οτι ουτε πριν ουτε με το 15/41 δεν περναει τα 150....
152 κοντερ και διαβαζω κατι 160 στις 7000 ,170 τελικη.τι πρεπει να κοιταξω?

Επισκέπτης
Επισκέπτης


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αλυσίδα και γρανάζια

Δημοσίευση  Argyris Volos Την / Το Πεμ Αυγ 28, 2014 5:38 am

Εμένα στην ευθεία αλλά χωρίς κόντρα αέρα φτάνει 158-160χλμ. Αν έχει έστω και λίγη κατηφόρα φτάνω τα 168 τελική. Φυσικά για δευτερόλεπτα γιατί φοβάμαι μην πάρω το πιστόνι στα χέρια. Όμως έχω πάει σταθερά με 150 στην εθνική για περίπου μια ώρα.
Δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει αλλά ο συνήθης ύποπτος είναι το καρμπυρατέρ!
avatar
Argyris Volos

Αριθμός μηνυμάτων : 242
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2011
Ηλικία : 41
Τόπος : Βόλος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

168 τελική

Δημοσίευση  stas Την / Το Παρ Αυγ 29, 2014 2:37 pm

Argyris Volos έγραψε:Εμένα στην ευθεία αλλά χωρίς κόντρα αέρα φτάνει 158-160χλμ. Αν έχει έστω και λίγη κατηφόρα φτάνω τα 168 τελική. Φυσικά για δευτερόλεπτα γιατί φοβάμαι μην πάρω το πιστόνι στα χέρια. Όμως έχω πάει σταθερά με 150 στην εθνική για περίπου μια ώρα.
Δεν ξέρω τι μπορεί να φταίει αλλά ο συνήθης ύποπτος είναι το καρμπυρατέρ!
ακριβώς το ίδιο γίνετε με μένα,168 το πήγα τελική για λίγο,(δεν μπορούσα παραπάνω) και στην εθνική 140-150 πηγένει άνετα
avatar
stas

Αριθμός μηνυμάτων : 35
Ημερομηνία εγγραφής : 31/10/2011
Ηλικία : 33
Τόπος : ΑΤΤΙΚΗ

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αλυσίδα και γρανάζια

Δημοσίευση  Argyris Volos Την / Το Παρ Αυγ 28, 2015 2:56 pm

Γειά σε όλους έπειτα από αρκετό καιρό δυστυχώς!
Πριν μια εβδομάδα άλλαξα αλυσίδα και γρανάζια. 133 ευρώ αγορά, 7 ευρώ μεταφορικά και 30 ευρώ τοποθέτηση.
Η αλυσίδα είναι η χρυσή της DID 525 VXGB 110 L και τα γρανάζια Sunstar αντί για JT κατόπιν συμφωνίας. Μόνο που μέσα στα 133 ευρώ υποτίθεται ότι θα υπήρχε και σπρέι για την αλυσίδα αλλά δεν ήταν μέσα στο πακέτο.
http://www.car.gr/parts/view/2309869/

Ο μάστορας μου είπε ότι αν θέλω η αλυσίδα να κρατήσει για 10.000χλμ παραπάνω, τότε αντί για ξέπλυμα με πετρέλαιο και γρασάρισμα που έκανα παλιά, να ρίχνω κάθε 500 χλμ. λίγη βαλβολίνη. Θα πετάγεται λίγο στην αρχή αλλά η βαλβολίνη εισχωρεί καλύτερα μέσα στους συνδέσμους. Θα το κάνω και βλέπουμε.
avatar
Argyris Volos

Αριθμός μηνυμάτων : 242
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2011
Ηλικία : 41
Τόπος : Βόλος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης