Αγαπημένη μου μπαταρία.

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

Αγαπημένη μου μπαταρία.

Δημοσίευση  swork21 Την / Το Παρ Φεβ 10, 2012 3:37 am

Ένα σοβαρό πρόβλημα που αντιμετώπιζα , ειδικά τώρα το χειμώνα, ήταν η πτώση της μπαταρίας στη μοτοσυκλέτα μου με αποτέλεσμα να μην μπορώ να τη βάλω μπροστά, ειδικά αν είχε μείνει ακίνητη για πάνω από 9-10 ημέρες. Τη τελευταία φορά δε, προσπαθώντας να τη βάλω μπροστά με τη μπαταρία του αυτοκινήτου, έψησα τα καλώδια (και φυσικά για κάποια δευτερόλεπτα τα έκανα επάνω μου).
Οι αποστάσεις στο νησί είναι μικρές, η μπαταρία δεν μπορεί να φορτίσει πλήρως στο ρελαντί, οπότε η λύση αγοράς ενός "έξυπνου" φορτιστή/συντηρητή μπαταρίας φάνταζε ως η μόνη αξιόπιστη λύση. Και όταν λέω "έξυπνο", εννοώ μια συσκευή , με λογισμικό, ικανό να αντιλαμβάνεται τη τάση και την ένταση του ρεύματος και να αναλαμβάνει αυτόματα να αναγνωρίζει τις ιδιαίτερες ανάγκες της μπαταρίας, να κόβει ή να δίνει ρεύμα ανάλογα, φορτίζοντας τη με όσα αμπέρ χρειάζεται, ώστε να την κρατά σε καλή κατάσταση.

Μετά λοιπόν από εντατική έρευνα αγοράς, κατέληξα στο φορτιστή της Oxford τον Maximiser 3800 τον οποίο και απέκτησα πριν από μια εβδομάδα. Με πόνεσε οικονομικά, 85€ ήταν αυτά, αλλά δεν άντεχα άλλο το άγχος, θα πάρει δεν θα πάρει όταν τη χρειαστώ, η να τη βγάζω κάθε 3-4 μέρες από το γκαράζ για να τη βάζω μπροστά. Υπήρχε και φθηνότερος στη σειρά αυτή αλλά ήθελα να μπορώ να τον χρησιμοποιώ και στο αυτοκίνητο.
Η συγκεκριμένη συσκευή ουσιαστικά κάνει όσα υπόσχεται και έρχεται στη συσκευασία της μαζί με 2 διαφορετικούς τρόπους σύνδεσης, ένα με τα κλασικά "κροκοδειλάκια" και ένα δεύτερο για μόνιμη τοποθέτηση στους πόλους της μπαταρίας με μια αδιάβροχη φίσα. Φορτίζει μπαταρίες από 1.2Ah έως 125Αh.




Η μπαταρία λοιπόν βγήκε, φορτίστηκε μέχρι τα
14.4volt και στη συνέχεια τοποθετήθηκε πίσω μαζί με το καλώδιο μόνιμης σύνδεσης στους πόλους, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να βγαίνει.



Και μια φώτο από το φορτιστή σε "δράση", βλέπουμε την ένδειξη στη τάση του ρεύματος, στα 12.3v και τη φόρτιση με 0.15 A.
Μετά τη φόρτιση ακολουθεί ένας κύκλος ελέγχου προκειμένου να διαπιστωθεί αν η μπαταρία κρατά τη φόρτιση της τουλάχιστον στα 12.4 volt και βγάζει την ένδειξη strong η weak (που υποδεικνύει ότι σύντομα θα χρειαστεί αντικατάσταση).
Δυστυχώς στη δική μου περίπτωση η φόρτιση κρατάει περίπου στα 12 με 12.1 volt που σημαίνει ότι η μπαταρία μου είναι πεσμένη και σύντομα θα πρέπει να την αντικαταστήσω. Βέβαια η μπαταρία είναι επάνω 5 χρόνια και δεν της έχω φερθεί και με τον καλύτερο τρόπο.

Εκτός απο τον Maximiser 3800, στην αγορά μπορούμε να βρούμε και άλλους αξιόλογους φορτιστές/συντηρητές όπως ο CTEK 3.6 και ο Optimate, αλλά και ο φθηνός που βγάζει κατα καιρούς το Lidl μπορεί να κάνει δουλειά.

Για πείτε και καμιά ιδέα για μπαταρία, τι έχετε επάνω στη μηχανή, αν είστε ευχαριστημένοι, κ.λ.π.
avatar
swork21

Αριθμός μηνυμάτων : 41
Ημερομηνία εγγραφής : 07/01/2012
Ηλικία : 45
Τόπος : Σύρος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://swork21.blogspot.com/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αγαπημένη μου μπαταρία.

Δημοσίευση  johnxf Την / Το Παρ Φεβ 10, 2012 5:00 pm

Τον Ιούνιο που μας πέρασε αλλάζω μπαταρία πριν φύγω διακοπές. Έβαλα μία MAGNETI MARELLI 9αρα με κόστος 35 ευρώ. Λόγω του ότι το καλοκαίρι του έβγαλα τα μάτια του καημένου του freewind λίγο πριν το τελικό affraid μπάμ προσπαθούσα επί πολύ ώρα να το βάλω να πάρει μέχρι που έμεινα από μπαταρία. Στα καπάκια και επειδή έπρεπε να φύγω από την δουλειά όπου και βρισκόμουν ήρθε ένα αμάξι να μέ βάλει και αυτό συνεβη περίπου 6 φορές μέχρι που έγινε το μπαμ. . . Η μπαταρία και η μηχανή αφέθηκαν στον μάστορα από τις 4 Αυγούστου περίπου αν θυμάμαι μέχρι τις 27 Οκτωβρίου. Μία εβδομάδα πριν πάρω την μηχανή από το συνεργείο είπα στον μάστορα να μου την φορτίσει όπως και έγινε χωρίς αποτέλεσμα. Είχα πάρει καινούργια μπαταρία χωρίς τα υγρά μέσα και υπολόγιζα να την βάλω Μάρτη που θεωρητικά ανοίγει ο καιρός. Όπως λοιπόν είχα πάρει απόφαση ότι δεν αλλάζω μπαταρία λέω δεν ανοίγω την ταινία αυτή που γράφει ''DO NOT OPEN''. . . Έτσι και αλλιώς για τους άλλους το έγραφε Very Happy Very Happy. Ανοίγω την μπαταρία με ένα κατσαβίδι και βλέπω τα στοιχεία και την μπαταρία στεγνή από υγρά. Της ρίχνω υγρά και της κάνω μία φόρτιση μέ έναν φορτιστή BOSCH 30ετίας για μία μέρα περίπου. Η μπαταρία με έβγαλε από τότε και μέχρι 15 Γενάρη όπου και αποφάσισα να την αλλάξω γιατί έπρεπε μετά το στρώσιμο να την ρυθμίσω και πάλι. Η μπαταρία που έχω τώρα είναι άγνωστης προέλευσης 9αρα με κόστος 25 ευρών. . Μέχρι τώρα εννοείται πως δεν έχω πρόβλημα αλλά με το που έιδα πως το lidl έφερνε πρίν 3 εβδομάδες τον πολύπόθητο φορτιστή / συντηρητή έτρεξα στις 7:30 πρωί Σαββάτου να τον προλάβω και κακώς που δεν πήρα και 2ον. Μιλάμε για το απόλυτο εργαλείο με κόστος 19,99ευρώ όπου τον έλυσα και αυτόν όλον και τον δοκίμασα στη μπαταρία ενός φίλου και απλά δεν υπάρχει. . Έχει πολύ καλό τρόπο λειτουργίας ηλεκτρολογικά και αφού το καλοκαίρι αφήνω το αυτοκίνητο θα τοποθετήθεί συνεχώς πάνω στην μπαταρία του αυτοκινήτου όλο το διάστημα που παραμένει ακίνητο και από του χρόνου τον χείμωνα να είμαστε καλά και στην μπαταρία της μηχανής για όσο χρειαστεί. Το θεωρώ το απόλυτο μηχάνημα και πλέον πρέπει να έχουμε το νού μας μήπως και ξαναφέρει. . . .
Τελικά να αναφέρω πως από τότε έχω ανοίξει όλες μου τις μπαταρίες για να τις ελέγξω για υγρά. Ακόμη και του αυτοκινήτου που υποτίθεται πως είναι κλειστού τύπου κάτω από το μακρύ αυτοκόλλητο έχει κανονικές τάπες για συμπλήρωμα. . Έτσι για να ξέρουμε και να προσέχουμε για να έχουμε....... study study
avatar
johnxf

Αριθμός μηνυμάτων : 288
Ημερομηνία εγγραφής : 06/08/2011
Ηλικία : 33
Τόπος : ΤΡΙΠΟΛΗ

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αγαπημένη μου μπαταρία.

Δημοσίευση  Argyris Volos Την / Το Σαβ Φεβ 11, 2012 3:53 am

Εγώ άλλαξα μπαταρία λίγο πριν την πρωτοχρονιά γιατί η μίζα δεν έπαιρνε ούτε μια στροφή. Βέβαια έβλεπα τις τελευταίες 2 εβδομάδες ότι σιγα σιγά έχανε δύναμη αλλά το πάλευε. Μόλις έκανε τα πολλά τα κρύα, τέλος. Δεν έχω φορτιστή, και η μπαταρία δεν ξέρω πόσο παλιά ήταν γιατί την μηχανή την αγόρασα το καλοκαίρι. Επίσης να πω ότι αγόρασα το gadget που έχει ο xf 650 που δείχνει ώρα, τάση μπαταρίας και θερμοκρασία και έχω την εντύπωση ότι από τότε που το έβαλα η μπαταρία πέφτει γρήγορα. Επειδή ρώτησα το μάστορα μήπως πέφτει η μπαταρία από το όργανο, μου είπε ότι το ρεύμα που τραβάει είναι αμελητέο.

Η καινούρια μπαταρία κόστισε 40 ευρώ και είναι η YUSUBA YTX9-BS 12v8Ah/10HR made in Japan. Μου την πούλησε για πολύ καλή μπαταρία.

Την έχω 2,5 μήνες αλλά δεν είμαι ευχαριστημένος. Αν αφήσω τη μηχανή αδούλευτη 3 μέρες η μίζα ζορίζεται πολύ. Φοβάμαι ότι αν την αφήσω καμιά δεκαριά μέρες ότι δεν θα παίρνει μπρος. Ίσως να έχω καμιά διαρροή, δεν ξέρω.
avatar
Argyris Volos

Αριθμός μηνυμάτων : 240
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2011
Ηλικία : 41
Τόπος : Βόλος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αγαπημένη μου μπαταρία.

Δημοσίευση  swork21 Την / Το Σαβ Φεβ 11, 2012 5:24 am

@johnxf
O φορτιστής του lidl είναι εξαιρετικός value for money, και εγώ αυτόν ποθούσα διακαώς Laughing αλλά δεν έχουμε κατάστημα στο νησί, το είπα σε έναν ξάδερφο στην Αθήνα που το ξέχασε και έτσι, επειδή πραγματικά μου την είχε δώσει ,τα χοντροέσκασα. Βέβαια όλοι αυτοί οι φορτιστές έχουν ένα θέμα (το γράφει και ο δικός μου στο manual) δηλ. αν πέσει η μπαταρία κάτω από τα 9v υποτίθεται οτι δεν μπορούν να την επαναφέρουν.
Αυτό με τα υγρά που γράφεις είναι ενδιαφέρον, και η δικιά μου είναι κλειστού τύπου, μάρκα GS ή κάπως έτσι, 5ετίας, λές να την εγχειρήσω Laughing για να δω αν θέλει κάνα συμπλήρωμα μπας και τη βγάλω 2-3 μήνες ακόμα;

@Argyris Volos
Αφού έχεις βολτόμετρο επάνω, πόσο δείχνει τη τάση μετά από κανα 20' αφού το σβήσεις ; Σε μια τόσο καινούργια μπαταρία θα πρέπει να κρατά τουλάχιστον 12.6V. Εναλλακτικά μπορείς να τη μετρήσεις και με ένα φθηνό ψηφιακό πολύμετρο.
Φόρτιση 100% 12,6 V
Φόρτιση 75% 12,4 V
Φόρτιση 50% 12,2 V
Φόρτιση 25% 12,0 V
Φόρτιση 0 11,8 V

Το πινακάκι αυτό είναι απο ένα ναυτιλιακό site http://www.naspor.gr/old/useful/battery.htm αλλά γράφει πολλά χρήσιμα για μια 12V μπαταρία.
Επίσης πολύ σημαντικό σε καινούργια μπαταρία, πριν τη πρώτη χρήση , αφού μπουν τα υγρά της, κάτσει κάνα 20λεπτο, σφραγισθεί και μείνει 1 ώρα περίπου , να φορτιστεί αργά για αρκετές ώρες και με όσο γίνεται λιγότερα a/h.
avatar
swork21

Αριθμός μηνυμάτων : 41
Ημερομηνία εγγραφής : 07/01/2012
Ηλικία : 45
Τόπος : Σύρος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://swork21.blogspot.com/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αγαπημένη μου μπαταρία.

Δημοσίευση  johnxf Την / Το Σαβ Φεβ 11, 2012 6:15 am

Argyris Volos έγραψε:Εγώ άλλαξα μπαταρία λίγο πριν την πρωτοχρονιά γιατί η μίζα δεν έπαιρνε ούτε μια στροφή. Βέβαια έβλεπα τις τελευταίες 2 εβδομάδες ότι σιγα σιγά έχανε δύναμη αλλά το πάλευε. Μόλις έκανε τα πολλά τα κρύα, τέλος. Δεν έχω φορτιστή, και η μπαταρία δεν ξέρω πόσο παλιά ήταν γιατί την μηχανή την αγόρασα το καλοκαίρι. Επίσης να πω ότι αγόρασα το gadget που έχει ο xf 650 που δείχνει ώρα, τάση μπαταρίας και θερμοκρασία και έχω την εντύπωση ότι από τότε που το έβαλα η μπαταρία πέφτει γρήγορα. Επειδή ρώτησα το μάστορα μήπως πέφτει η μπαταρία από το όργανο, μου είπε ότι το ρεύμα που τραβάει είναι αμελητέο.

Η καινούρια μπαταρία κόστισε 40 ευρώ και είναι η YUSUBA YTX9-BS 12v8Ah/10HR made in Japan. Μου την πούλησε για πολύ καλή μπαταρία.

Την έχω 2,5 μήνες αλλά δεν είμαι ευχαριστημένος. Αν αφήσω τη μηχανή αδούλευτη 3 μέρες η μίζα ζορίζεται πολύ. Φοβάμαι ότι αν την αφήσω καμιά δεκαριά μέρες ότι δεν θα παίρνει μπρος. Ίσως να έχω καμιά διαρροή, δεν ξέρω.

Αργύρη να είσαι σίγουρος πως το αμελητέο ρεύμα που αναφέρει ο μάστορας σου είναι υπέρ αρκετό για να σου τρώει την μπαταρία. Σκέψου πως μια βρύση αν την αφήσεις να στάζει όλη την μέρα συνολικά και βάλεις έναν κουβά από κάτω σταγόνα σταγόνα θα στον γεμίσει κάποια στιγμή. Εγώ επίσης είχα ένα θέμα με το ραδιο του αυτοκινήτου το οποίο μπορούσε να λειτουργεί και χωρίς το κλειδί αλλά αυτό επειδή ήταν μονίμως σε ετοιμότητα για όταν χρειαζόμουν να το ανοίξω να κρατά τις μνήμες κλπ έτρωγε την μπαταρία μέχρι που του έκοψα την συνεχόμενη τάση από την μπαταρία. Στην δε μηχανή βγάζω το καλώδιο τάσης απο την μπαταρία του συναγερμού κάθε χειμώνα μιας και αυτός για να είναι σε θέση να ενεργοποιηθεί μόλις τον πατήσω τράβαγε λιγο ρεύμα. Η μπαταρία που αναφέρεις φαίνεται καλή αλλά δεν δικαιολογούντε όλα αυτά που παθαίνεις. Γνώμη μου είναι:

1 βάλε διακόπτη να σου σταματά την τάση του οργάνου μόλις σβήνεις την μηχανή και να το ανοίγεις μόλις λειτουργεί η μάρκα

2 μέτρα με ένα πολύμετρο την μπαταρία σου στον έναν ακροδέκτη και τον άλλον στο σκελετό να δεις μήπως και έχεις κάπου διαρροή

3 βάλε ένα πολύμετρο κανονικό και μέτρα την μπαταρία σβηστός και δουλεμένος να δεις διαφορές τάσης σε ηρεμία και σε φόρτιση όπως και ανάφερει τα χαρακτηριστικά ο φίλος swork21

4 Όσο για την μίζα υπολόγισε την λύση καρβουνάκια αν δεν το έχεις κάνει ποτέ. . . Επειδή η μίζα έχει χάλια o-ring μαζεύει λίγο λίγο νέρά μέσα της και τα καρβουνάκια γίνονται κάρβουνο κανονικό.... Στο λέω ώς παθών
avatar
johnxf

Αριθμός μηνυμάτων : 288
Ημερομηνία εγγραφής : 06/08/2011
Ηλικία : 33
Τόπος : ΤΡΙΠΟΛΗ

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αγαπημένη μου μπαταρία.

Δημοσίευση  johnxf Την / Το Σαβ Φεβ 11, 2012 6:29 am

swork21 έγραψε:@johnxf
O φορτιστής του lidl είναι εξαιρετικός value for money, και εγώ αυτόν ποθούσα διακαώς Laughing αλλά δεν έχουμε κατάστημα στο νησί, το είπα σε έναν ξάδερφο στην Αθήνα που το ξέχασε και έτσι, επειδή πραγματικά μου την είχε δώσει ,τα χοντροέσκασα. Βέβαια όλοι αυτοί οι φορτιστές έχουν ένα θέμα (το γράφει και ο δικός μου στο manual) δηλ. αν πέσει η μπαταρία κάτω από τα 9v υποτίθεται οτι δεν μπορούν να την επαναφέρουν.
Αυτό με τα υγρά που γράφεις είναι ενδιαφέρον, και η δικιά μου είναι κλειστού τύπου, μάρκα GS ή κάπως έτσι, 5ετίας, λές να την εγχειρήσω Laughing για να δω αν θέλει κάνα συμπλήρωμα μπας και τη βγάλω 2-3 μήνες ακόμα;

@Argyris Volos
Αφού έχεις βολτόμετρο επάνω, πόσο δείχνει τη τάση μετά από κανα 20' αφού το σβήσεις ; Σε μια τόσο καινούργια μπαταρία θα πρέπει να κρατά τουλάχιστον 12.6V. Εναλλακτικά μπορείς να τη μετρήσεις και με ένα φθηνό ψηφιακό πολύμετρο.
Φόρτιση 100% 12,6 V
Φόρτιση 75% 12,4 V
Φόρτιση 50% 12,2 V
Φόρτιση 25% 12,0 V
Φόρτιση 0 11,8 V

Το πινακάκι αυτό είναι απο ένα ναυτιλιακό site http://www.naspor.gr/old/useful/battery.htm αλλά γράφει πολλά χρήσιμα για μια 12V μπαταρία.
Επίσης πολύ σημαντικό σε καινούργια μπαταρία, πριν τη πρώτη χρήση , αφού μπουν τα υγρά της, κάτσει κάνα 20λεπτο, σφραγισθεί και μείνει 1 ώρα περίπου , να φορτιστεί αργά για αρκετές ώρες και με όσο γίνεται λιγότερα a/h.

Μην ρωτάς εμένα για μικροεπεμβάσεις γιατί να ξέρεις πως η απάντηση μου είναι πως όλα λύνονται θέλουν δεν θέλουνVery Happy Very Happy Very Happy

Υπάρχουν κάποιοι που υποστηρίζουν πως αν η μπαταρία δεν έχει βραχυκυκλωμένα στοιχεία απλά είναι πολύκαιρη και παλιά την αδειάζεις από τα υγρά της παίρνεις καινούργια με κόστος από σούπερ μάρκετ κάτω των 3 ευρών για 2 μπουκάλια την γεμίζεις και της κάνεις μία καλή φόρτιση εξ' αρχής και είναι καινούργια. Αυτό με επιφύλαξη αλλά δεν χάνεις και τίποτα να δοκιμάσεις σε παλιά μπαταρία. Πιστεύω τα πάντα γίνονται αλλά προτιμούν το ευκολο κέρδος για αυτό και δεν ασχολείται κανένας απλά σου λένε καινούργια. Εγω μετά από όλα αυτά που τις έιχα κάνει δεν το περίμενα. Σκεψου και τις εκκινήσεις με το αυτοκινητο και τις φορτίσεις χωρίς υγρά.. Λύνεις το σήμείο που έιπαμε της συμπληρώνεις την φορτίζεις με ανοιχτό το do not open γιατί τα υγρά βράζουν και μετά με ένα σφυράκι ή ματσόλα ξαναβάζεις τις τάπες μέσα. Όταν αγόρασα την πρώτη την βάζει πάνω ο ηλεκτρολόγος ρίχνει τα υγρά και μου λέει κάνε μίά βόλτα και θα φορτίσουν έτσι είναι αυτές είπε. τώρα που έίχα πάρει μόνος μου μία από αλλού τους έιπα πως δεν θα την βάλω ακόμη και να μην μου ρίξουν τα υγρά μέσα όπως και έγινε. Όταν την χρειάστηκα τις έβαλα τα υγρά την φόρτισα 2 μέρες περίπου με ανοικτές τις τάπες γιατί έβραζαν την έκλεισαι και πλέον παίρνει και χωρίς μπουτόνlol! .

Όσο για τον φορτιστή μαλακία μου που δεν το ανέφερα και εγώ μέσα από εδώ και κάλιστα θα μπορούσα να στον στείλω. Όταν πήγα στο lidl ήμουν μόνο εγώ και 500 φορτιστές στις 7:30. Στις 13!00 δεν ήταν κανένας άλλος που πήγε ένας φίλος. Το περίμενα πάρα πολύ καιρό και μάλιστα είχα ξεκινήσει και διαδικάσιες μέσω ενός φίλου να κατασκευάσω ένα φορτιστή - συντηρητή μέχρι που ήρθαν οι έτοιμοι.. Βέβαια για όποιον έχει φορτιστή ο συντηρητής δεν είναι τίποτα να φτιαχτεί και έχω λύση με 3 ευρώ και γιαυτό..
avatar
johnxf

Αριθμός μηνυμάτων : 288
Ημερομηνία εγγραφής : 06/08/2011
Ηλικία : 33
Τόπος : ΤΡΙΠΟΛΗ

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αγαπημένη μου μπαταρία.

Δημοσίευση  swork21 Την / Το Σαβ Φεβ 11, 2012 8:12 am

Ωρε θα τη σφάξω στο γόνατο Laughing Laughing
Επειδή όμως απο Δευτέρα επιστρέφει το Freewind στη καθημερινότητα (επιτέλους!!) bounce , θα κάνω και μια έρευνα αγοράς για καινούργια μπαταρία, να την έχω ετοιμοπόλεμη, γιατί μπορεί κατά τη διάρκεια της επέμβασης να καταλήξει ο ασθενής. Laughing
avatar
swork21

Αριθμός μηνυμάτων : 41
Ημερομηνία εγγραφής : 07/01/2012
Ηλικία : 45
Τόπος : Σύρος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://swork21.blogspot.com/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αγαπημένη μου μπαταρία.

Δημοσίευση  Argyris Volos Την / Το Σαβ Φεβ 11, 2012 3:45 pm

Παιδιά στην πρώτη φόρτιση μπορεί να παίχτηκε κάτι. Αυτός πήρε την μπαταρία και τη γέμισε με τα υγρά της που ήταν σε μπουκαλάκια. Του λέω σε πόσες ώρες να περάσω να την πάρω? Και μου λέει ότι αυτές είναι έτοιμες σε λίγα λεπτά. Την έβαλε στο φορτιστή περίπου 15 λεπτά και μου την έδωσε. Μου είπε ότι θα φορτίσει πλήρως με τον καιρό.

Εγώ ήξερα πέντε πράγματα για μπαταρίες αλλά δεν είπα τίποτα μήπως ήταν κανένας καινούριος τύπος που πραγματικά δεν χρειαζόταν πρώτη φόρτιση. Μάλλον εκεί την πάτησα.

Το βολτόμετρο καθώς και το πολύμετρο που έχω δείχνουν ακριβώς τα ίδια. Με αναμμένη μηχανή περίπου 13,8v. Άλλες φορές πάει 14 άλλες 13,6. Δεν αλλάζει συνέχεια αλλά δεν είναι και πάντα το ίδιο. Όταν τη σβήσω πέφτει στα 12,8 και μετά από λίγο στα 12,6. Μετά από 15 λεπτά πάει 12,4 και μετά δεν ξέρω. Πάντως το πρωί δείχνει 12.2 και όταν στρίβω το κλειδί πάει 12. Μερικές φορές αν είναι σταματημένη 2-3 μέρες πάει και 11,8.

Το όργανο που έχω βάλει έχει κατανάλωση περίπου 0,4 watt.
avatar
Argyris Volos

Αριθμός μηνυμάτων : 240
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2011
Ηλικία : 41
Τόπος : Βόλος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αγαπημένη μου μπαταρία.

Δημοσίευση  swork21 Την / Το Κυρ Φεβ 12, 2012 2:40 am

Αχ αυτοί οι μαστόροι...αχ ! Λες και θα κουραζόταν, θα στη φόρτιζε χειροκίνητα αν την άφηνε για μερικές ώρες επάνω, να σου πει βρε αδερφέ έλα το απόγευμα η αύριο το πρωί να τη βάλουμε. Αφού ξέρουνε.
Τέσπα, με τις μετρήσεις που αναφέρεις μάλλον το δυναμό σου κάνει δουλεία, δηλ. ανεβάζει σε κίνηση τη μπαταρία στα 14v, ανάλογα με τις στροφές, που σημαίνει ότι τη φορτίζει. Το πρόβλημα είναι ότι δεν κρατάει τουλάχιστον τα 12.6, δεν δικαιολογείται, δεν ξέρω αν φταίει η πρώτη φόρτιση βέβαια που δεν έγινε ποτέ - έχω διαβάσει ότι βοηθά τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, η δικιά σου είναι σχετικά καινούργια, δεν ξέρω αν φταίει αποκλειστικά αυτό π.χ. Αν έβρισκες κάποια στιγμή χρόνο, να αποσυνδέσεις το βολτόμετρο από τους πόλους και να τη μετρήσεις μετά από ένα βράδυ για να δεις αν σου τρώει ρεύμα θα ήταν χρήσιμο πιστεύω.
Να βάλω και ένα κάπως πιο αναλυτικό πινάκα που βρήκα..

avatar
swork21

Αριθμός μηνυμάτων : 41
Ημερομηνία εγγραφής : 07/01/2012
Ηλικία : 45
Τόπος : Σύρος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://swork21.blogspot.com/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αγαπημένη μου μπαταρία.

Δημοσίευση  Argyris Volos Την / Το Κυρ Φεβ 12, 2012 2:54 am

Ευχαριστώ swork21. Θα το δοκιμάσω όταν θα έχω χρόνο.
avatar
Argyris Volos

Αριθμός μηνυμάτων : 240
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2011
Ηλικία : 41
Τόπος : Βόλος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αγαπημένη μου μπαταρία.

Δημοσίευση  johnxf Την / Το Κυρ Φεβ 12, 2012 11:52 am

Είναι αλήθεια γιατί οι ηλεκτρολύτες όντως με το που έρθουν σε επαφή με τα στοιχεία αντιδρούν ηλεκτρικά και έχεις την απαιτούμενη τάση να εκκινήσεις. Από εκεί και πέρα χρειάζεσαι μακρυνή βόλτα για να φορτίσεις λίγο περισσότερο. Βέβαια η προφόρτιση με φορτιστή θα ήταν ότι καλύτερο. Τώρα όμως δεν μπορείς παρά να περιμένεις λίγο μέχρι να σε προδώσει τελείως και τότε να της κάνεις μία καλή φόρτιση από την αρχή. Τότε θα είναι ότι καλύτερο να της αλλάξεις και τα υγρά και θα είναι σαν καινούργια και μετά την φόρτιση..
avatar
johnxf

Αριθμός μηνυμάτων : 288
Ημερομηνία εγγραφής : 06/08/2011
Ηλικία : 33
Τόπος : ΤΡΙΠΟΛΗ

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αγαπημένη μου μπαταρία.

Δημοσίευση  anixneftis Την / Το Δευ Μαρ 12, 2012 9:12 am

θα μοιραστω μαζι σας την πολυ ωραια πρασπαθεια που κανει ενας φιλος για να φτιαξει με υλικα που αγορασε απο το e-bay μπαταρια λιθιου για την μηχανη του.Υπαρχουν μπαταριες λιθιου στο εμποριο αλλα το κοστς ειναι μεγαλο αφου μιλαμε για 600-700 ευρω.Ο φιλος λοιπον αγορασε τα υλικα του μολις με 150 ευρω και μενει να δουμε το αποτελεσμα,φανταζεστε βεβαια τα πολλαπλα καλα που εχει καποιος για την μηχανη του απο μια μπαταρια λιθιου......εαν καπποιος θελει να το παρακολουθη απο μονος και να γινει και μελος στο club Ηπειρου ας δει απο εδω..... MotoEpirus Forum

anixneftis

Αριθμός μηνυμάτων : 51
Ημερομηνία εγγραφής : 02/05/2011
Ηλικία : 47
Τόπος : ΙΩΑΝΝΙΝΑ

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αγαπημένη μου μπαταρία.

Δημοσίευση  swork21 Την / Το Τρι Μαρ 27, 2012 9:25 am

Και σήμερα το πρωϊ ξαφνικά...πάπαλαααα. Evil or Very Mad Βρε αμαν, βρε ζαμάν, βρε καλή μου, την έβαλα στο φορτιστή για κανα 10' και πήρε...
Αποτέλεσμα το μεσημέρι (ψόφια εντελώς), 55 ευρώπουλα, μια καινούργια Yuasa και 400 μέτρα σπρώξιμο μέχρι το μάστορα για να τη περάσουμε, ευτυχώς που ήταν κοντά στη δουλειά μου, φύσαγε βοριαδάκι και ήταν και ίσιωμα.
Με το που ήρθα σπίτι , την έχωσα πάνω στο φορτιστή για καλή αρχή.
avatar
swork21

Αριθμός μηνυμάτων : 41
Ημερομηνία εγγραφής : 07/01/2012
Ηλικία : 45
Τόπος : Σύρος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://swork21.blogspot.com/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αγαπημένη μου μπαταρία.

Δημοσίευση  johnxf Την / Το Τετ Μαρ 28, 2012 9:34 am

swork21 έγραψε:Και σήμερα το πρωϊ ξαφνικά...πάπαλαααα. Evil or Very Mad Βρε αμαν, βρε ζαμάν, βρε καλή μου, την έβαλα στο φορτιστή για κανα 10' και πήρε...
Αποτέλεσμα το μεσημέρι (ψόφια εντελώς), 55 ευρώπουλα, μια καινούργια Yuasa και 400 μέτρα σπρώξιμο μέχρι το μάστορα για να τη περάσουμε, ευτυχώς που ήταν κοντά στη δουλειά μου, φύσαγε βοριαδάκι και ήταν και ίσιωμα.
Με το που ήρθα σπίτι , την έχωσα πάνω στο φορτιστή για καλή αρχή.

Με yes με yes.. Είχες δοκιμάσει καθόλου τυχόν αλλαγή υγρών από αυτά που λέγαμε?
avatar
johnxf

Αριθμός μηνυμάτων : 288
Ημερομηνία εγγραφής : 06/08/2011
Ηλικία : 33
Τόπος : ΤΡΙΠΟΛΗ

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αγαπημένη μου μπαταρία.

Δημοσίευση  johnxf Την / Το Τετ Μαρ 28, 2012 9:36 am

swork21 έγραψε:Και σήμερα το πρωϊ ξαφνικά...πάπαλαααα. Evil or Very Mad Βρε αμαν, βρε ζαμάν, βρε καλή μου, την έβαλα στο φορτιστή για κανα 10' και πήρε...
Αποτέλεσμα το μεσημέρι (ψόφια εντελώς), 55 ευρώπουλα, μια καινούργια Yuasa και 400 μέτρα σπρώξιμο μέχρι το μάστορα για να τη περάσουμε, ευτυχώς που ήταν κοντά στη δουλειά μου, φύσαγε βοριαδάκι και ήταν και ίσιωμα.
Με το που ήρθα σπίτι , την έχωσα πάνω στο φορτιστή για καλή αρχή.
Για ενήμερωσε για το αποτέλεσμα να ξέρουμε αν και το κόστος αρχικά κάπως μου φαίνεται.. Πριν ένα χρόνο ένας φίλος άσχετος και ένας φίλος χημικός βρήκαν απο το ιντέρνετ μια αλχημεία για να φτιάξουν υγρά πιο ενισχυμένα και να ξυπνήσουν μπαταρίες παλιές.. Το αποτέλεσμα βέβαια ήταν να παραμέινουν κοιμησμένες οι μπαταρίες αλλά αυτοί το ψάχνουν ακόμη..
avatar
johnxf

Αριθμός μηνυμάτων : 288
Ημερομηνία εγγραφής : 06/08/2011
Ηλικία : 33
Τόπος : ΤΡΙΠΟΛΗ

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αγαπημένη μου μπαταρία.

Δημοσίευση  swork21 Την / Το Σαβ Απρ 07, 2012 11:04 am

Ευχαριστώ για τις ευχές. Μέχρι τώρα τούρμπο δείχνει. Φορτίστηκε επιμελώς και στο σπίτι για 12ωρο.
Όσο για τη παλιά...τη ξέχασα στο μάστορα Rolling Eyes Κακώς βέβαια γιατί ήθελα να πειραματιστώ.
Η τιμή λίγο τσιμπημένη αλλά επειδή δεν άντεχα στην αναμονή να παραγγείλω απο νετ, τα έσκασα. Μου είπε βέβαια για μια κινέζικη στα 35 ευρώ αλλά είπα να μην το ρισκάρω.
avatar
swork21

Αριθμός μηνυμάτων : 41
Ημερομηνία εγγραφής : 07/01/2012
Ηλικία : 45
Τόπος : Σύρος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://swork21.blogspot.com/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αγαπημένη μου μπαταρία.

Δημοσίευση  Argyris Volos Την / Το Κυρ Δεκ 21, 2014 1:37 pm

Πέρασαν 3 χρόνια από τότε που ξεκίνησε το θέμα με τις μπαταρίες.
Το επαναφέρω στην επιφάνεια για να πω το εξής-
Την μπαταρία την έβαλα 27-12-11. Σε λίγες μέρες κλείνει 3 χρόνια.
Τώρα με τα κρύα πέφτουν οι δυνάμεις της. Το σίγουρο είναι ότι θα αγοράσω καινούρια αλλά δεν ξέρω αν θα τη χρησιμοποιήσω αμέσως ή αν θα αλλάξω υγρά στην παλιά για να πειραματιστώ μήπως βγάλω το χειμώνα.
Τις δικές σας μπαταρίες πόσο καιρό τις έχετε; Παίζει ρόλο η μάρκα στην διάρκεια ζωής της μπαταρίας;
avatar
Argyris Volos

Αριθμός μηνυμάτων : 240
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2011
Ηλικία : 41
Τόπος : Βόλος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αγαπημένη μου μπαταρία.

Δημοσίευση  Argyris Volos Την / Το Δευ Δεκ 22, 2014 6:30 am

Τελικά η αγορά έγινε σήμερα. Έβαλα την ίδια μάρκα που είχε αλλά με μια διαφορά. Στην τιμή.
Πριν 3 χρόνια την είχα αγοράσει 40 ευρώ ενώ τώρα από φίλο μου 25 ευρώ.
Αυτή τη στιγμή την έχω και φορτίζει στο σπίτι μου με τον φορτιστή από τα LIDL (Ultimate speed ULG 3.8 A1).
Όσο για την παλιά θα την έχω για πειράματα  Smile
avatar
Argyris Volos

Αριθμός μηνυμάτων : 240
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2011
Ηλικία : 41
Τόπος : Βόλος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αγαπημένη μου μπαταρία.

Δημοσίευση  GodLike Την / Το Δευ Δεκ 22, 2014 7:25 am

Argyris Volos έγραψε:Τελικά η αγορά έγινε σήμερα. Έβαλα την ίδια μάρκα που είχε αλλά με μια διαφορά. Στην τιμή.
Πριν 3 χρόνια την είχα αγοράσει 40 ευρώ ενώ τώρα από φίλο μου 25 ευρώ.
Αυτή τη στιγμή την έχω και φορτίζει στο σπίτι μου με τον φορτιστή από τα LIDL (Ultimate speed ULG 3.8 A1).
Όσο για την παλιά θα την έχω για πειράματα  Smile
Άντε καλοφάγωτη κι αυτή..αν και 3 χρόνια λίγα μου φαίνονται..την κινείς συχνά τη μηχανή?
avatar
GodLike

Αριθμός μηνυμάτων : 45
Ημερομηνία εγγραφής : 26/07/2012
Ηλικία : 29
Τόπος : Αγία Παρασκευή

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αγαπημένη μου μπαταρία.

Δημοσίευση  Argyris Volos Την / Το Τρι Δεκ 23, 2014 2:09 pm

Κάνω περίπου 8.000χλμ το χρόνο.
Ειδικά αυτή τη χρονιά την κινώ λίγο παραπάνω απ' ότι συνήθως ακόμα και τώρα που χειμώνιασε.
avatar
Argyris Volos

Αριθμός μηνυμάτων : 240
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2011
Ηλικία : 41
Τόπος : Βόλος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αγαπημένη μου μπαταρία.

Δημοσίευση  dimpapag3 Την / Το Πεμ Δεκ 25, 2014 12:22 pm

Argyris Volos έγραψε:Κάνω περίπου 8.000χλμ το χρόνο.
Ειδικά αυτή τη χρονιά την κινώ λίγο παραπάνω απ' ότι συνήθως ακόμα και τώρα που χειμτου
τουλαχιστον μια φορα την βδομαδα θελει μια βολτουλα για να φορτωση λιγο η μπαταρια αλλα και οχι μονο για αυτο.... αλλα και για τα λαστιχα για φρενα για τα λαδια κ.α.
avatar
dimpapag3

Αριθμός μηνυμάτων : 75
Ημερομηνία εγγραφής : 29/12/2012

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αγαπημένη μου μπαταρία.

Δημοσίευση  spurosk Την / Το Τρι Ιαν 06, 2015 10:54 am

Και εγω παιδια στα 3 χρονια τελος η μπαταρια
την αλλαξα πριν ενα μηνα...
κανω περιπου 2,5χμ την ημερα πηγαινε ελα στη δουλεια 
την ημερα και δεν ξερω κατα ποσο προλαβαινει να φορτηση...
το χρονο κανω περιπου 3500χμ μεσο ορο..
avatar
spurosk
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 11
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2014
Ηλικία : 37
Τόπος : Αθηνα

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: Αγαπημένη μου μπαταρία.

Δημοσίευση  wolf77 Την / Το Τρι Ιαν 13, 2015 11:00 am

Καλησπέρα. Για την ιστορία θα πω ότι τη μεγαλύτερη διάρκεια είχα με μια Yuasa. Περίπου 5 χρόνια. Τώρα έχω μια κινεζιά η οποία μπαινοβγαίνει στην μηχανή, καθώς χρησιμοποιείται περιστασιακά. Έχει κλείσει 2 χρόνια, χωρίς φορτίσεις και προς το παρόν δουλεύει καλά.
avatar
wolf77

Αριθμός μηνυμάτων : 21
Ημερομηνία εγγραφής : 13/01/2015
Ηλικία : 40
Τόπος : Ρόδος - Πετρούπολη

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης