Υπερθερμανση
+2
johnxf
irakliszs
6 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Υπερθερμανση
καλημέρα παιδια!
το ψυγείο μου εχει πολλές στραβωμένες ψύκτρες απο πετραδακια που θα πεφταν πανω τα προηγούμενα 11 χρονια...
προσπάθησα με ένα μικρό κατσαβιδάκι να ισιώσω μερικά ωστε να περνάει ο αέρας απο μέσα αλλα ειναι σε κακή κατάσταση και ελαφρώς σκουριασμένα και μερικά κοβονται ή τσαλακώνονται περισσότερο.
το φριγουιντ εχει κανενα λαμπάκι για να καταλαβαινεις αμα ανεβει πολύ η θερμοκρασία? Υπάρχει περίπτωση να έχω προβλημα το καλοκαίρι? Υπάρχει κανενα κολπο να το ξετσαλακώσω το ψυγείο?
Ευχαριστώ!
το ψυγείο μου εχει πολλές στραβωμένες ψύκτρες απο πετραδακια που θα πεφταν πανω τα προηγούμενα 11 χρονια...
προσπάθησα με ένα μικρό κατσαβιδάκι να ισιώσω μερικά ωστε να περνάει ο αέρας απο μέσα αλλα ειναι σε κακή κατάσταση και ελαφρώς σκουριασμένα και μερικά κοβονται ή τσαλακώνονται περισσότερο.
το φριγουιντ εχει κανενα λαμπάκι για να καταλαβαινεις αμα ανεβει πολύ η θερμοκρασία? Υπάρχει περίπτωση να έχω προβλημα το καλοκαίρι? Υπάρχει κανενα κολπο να το ξετσαλακώσω το ψυγείο?
Ευχαριστώ!
irakliszs- Αριθμός μηνυμάτων : 41
Ημερομηνία εγγραφής : 14/12/2012
Απ: Υπερθερμανση
Πάρα μα πάρα πολύ προσεκτικά με μία χτένα μπορείς να καταφέρεις πολλά... Επειδή είναι νικασίλ ο κύλινδρος δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα αναλόγως και το λάδι σου και πόσο συχνά μένεις ακίνητος μέσα σε πόλη το καλοκαίρι.. Εάν παρόλαυτά έχεις αμφιβολίες με πατέντα καθαρά μπορείς να προσθέσεις ένα βεντιλατέρ... Το να το ελέγχεις είναι πολύ εύκολο τοποθετώντας ένα απλό θερμόμετρο
johnxf- Αριθμός μηνυμάτων : 288
Ημερομηνία εγγραφής : 06/08/2011
Ηλικία : 40
Τόπος : ΤΡΙΠΟΛΗ
Απ: Υπερθερμανση
ποτε το freewind δεν ειχαν προβλημα ηπερθερμανσηςjohnxf έγραψε:Πάρα μα πάρα πολύ προσεκτικά με μία χτένα μπορείς να καταφέρεις πολλά... Επειδή είναι νικασίλ ο κύλινδρος δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα αναλόγως και το λάδι σου και πόσο συχνά μένεις ακίνητος μέσα σε πόλη το καλοκαίρι.. Εάν παρόλαυτά έχεις αμφιβολίες με πατέντα καθαρά μπορείς να προσθέσεις ένα βεντιλατέρ... Το να το ελέγχεις είναι πολύ εύκολο τοποθετώντας ένα απλό θερμόμετρο
dimpapag3- Αριθμός μηνυμάτων : 77
Ημερομηνία εγγραφής : 29/12/2012
Απ: Υπερθερμανση
Καταλαβαίνεις τη θερμοκρασία στα πόδια ειδικά αν φοράς παντόφλες!
Argyris Volos- Αριθμός μηνυμάτων : 245
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2011
Ηλικία : 48
Τόπος : Βόλος
Απ: Υπερθερμανση
Μην παίρνεις και όρκο.. Όταν θα ακούσεις να χτυπάει μπιέλα σταματημένος σε κίνηση δικάβαλος καλοκαίρι επειδή έσπασε τα λάδια το μοτέρ θα ψάχνεις μέρος να σταθμέυσεις και να πας για καφέ.. Το έχω ζήσει και αυτόdimpapag3 έγραψε:ποτε το freewind δεν ειχαν προβλημα ηπερθερμανσηςjohnxf έγραψε:Πάρα μα πάρα πολύ προσεκτικά με μία χτένα μπορείς να καταφέρεις πολλά... Επειδή είναι νικασίλ ο κύλινδρος δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα αναλόγως και το λάδι σου και πόσο συχνά μένεις ακίνητος μέσα σε πόλη το καλοκαίρι.. Εάν παρόλαυτά έχεις αμφιβολίες με πατέντα καθαρά μπορείς να προσθέσεις ένα βεντιλατέρ... Το να το ελέγχεις είναι πολύ εύκολο τοποθετώντας ένα απλό θερμόμετρο
johnxf- Αριθμός μηνυμάτων : 288
Ημερομηνία εγγραφής : 06/08/2011
Ηλικία : 40
Τόπος : ΤΡΙΠΟΛΗ
Απ: Υπερθερμανση
τι εννοεις "εσπασε λάδια το μοτερ" ?
irakliszs- Αριθμός μηνυμάτων : 41
Ημερομηνία εγγραφής : 14/12/2012
Απ: Υπερθερμανση
επίσης ρε παιδιά ξέρετε ποια θεωρείται "φυσιολογική" θερμοκρασια λαδιου (και σε ποιο σημειο του κυκλώματος) αλλά και ποια η "μεγιστη" θερμοκρασία?
η τοποθέτηση βεντιλατέρ με ενδιαφέρει για την πόλη το καλοκαίρι, απο που μπορώ να βρώ υλικά?
ευχαριστώ!
η τοποθέτηση βεντιλατέρ με ενδιαφέρει για την πόλη το καλοκαίρι, απο που μπορώ να βρώ υλικά?
ευχαριστώ!
irakliszs- Αριθμός μηνυμάτων : 41
Ημερομηνία εγγραφής : 14/12/2012
Απ: Υπερθερμανση
πρόσφατα απέκτησα ενα freewind . μου φαίνεται ότι κάτι χτυπάει στον κινητήρα , και ζεσταίνεται υπερβολικά . όλοι οι μηχανικοί μου λένε ότι έτσι ζεσταίνεται το συγκεκριμένο μηχάνημα, και ότι το χτύπημα είναι φυσιολογικό , εκτός απο έναν που μου είπε ότι χτυπάει μπιέλα αλλα δεν υπάρχει λόγος να το ανοίξει. Το ερώτημά μου είναι το εξής
Μπορεί αυτό το χτύπημα να είναι και η αιτία της υπερθέρμανσης? πώς μπορώ να βρώ θερμόμετρο για να εξακριβώσω ότι υπερθερμαίνεται η όχι. Σεπόση απόσταση θεωρητικά αναπτύσεται η μέγιστη θερμοκρασία? Αν είναι κανείς απο Ηράκλειο Κρήτης ας επικοινωνήσει μαζί μου για να ανταλάξουμε εμπειρίες, γιατί όντως κατα τ άλλα ο κινητήρας είναι πολύ καλός και το ταξίδι που κάνει επίσης.
Ευχαριστώ
Μπορεί αυτό το χτύπημα να είναι και η αιτία της υπερθέρμανσης? πώς μπορώ να βρώ θερμόμετρο για να εξακριβώσω ότι υπερθερμαίνεται η όχι. Σεπόση απόσταση θεωρητικά αναπτύσεται η μέγιστη θερμοκρασία? Αν είναι κανείς απο Ηράκλειο Κρήτης ας επικοινωνήσει μαζί μου για να ανταλάξουμε εμπειρίες, γιατί όντως κατα τ άλλα ο κινητήρας είναι πολύ καλός και το ταξίδι που κάνει επίσης.
Ευχαριστώ
mdoro- Αριθμός μηνυμάτων : 2
Ημερομηνία εγγραφής : 16/04/2016
Απ: Υπερθερμανση
Γειά χαρά.
Πώς συμπεραίνεις ότι ζεσταίνεται υπερβολικά?
Το ότι χτυπάει κάτι στον κινητήρα δεν είναι αιτία υπερθέρμασης.
Αυτός που σου είπε ότι χτυπάει η μπιέλα και δεν υπάρχει λόγος να το ανοίξει είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ.
Αν χτυπάει όντως η μπιέλα πιθανό σε λίγο καιρό να σπάσει. και μαζί με την μπιέλα μπορεί να καταστραφεί όλος ο κινητήρας.
Καλά θα κάνεις να βρείς ένα καλό μηχανικό που να έχει εμπειρία και να το δεί.Μην το αφήσεις για κανένα λόγο να λειτουργεί με αυτόν τον θόρυβο που περιγράφεις.
Ψάξε να βρείς κανένα άλλο freewind (κοίτα στα ενοικιαζόμενα) και σύγκρινε τον ήχο. Με κρύο τον κινητήρα βάλε το χέρι σου επάνω στο καπάκι του βολάν και δές αν μαζί με τον θόρυβο υπάρχει και έντονος κραδασμός.
Θερμόμετρο στη μοτοσυκλέτα δεν μπορείς να βάλεις (εκτός και αν βρείς καμιά πατέντα η οποία δεν γνωρίζω και πόσο αξιόπιστα θα μετράει και από πού θα πάρει μέτρηση).
Υπάρχουν θερμόμετρα λαδιού που αντικαθιστούν την τάπα πλήρωσης λαδιού, αλλά τα νούμερα που θα δείς μόνο θα σε τρομάξουν καθώς είναι πολύ μεγάλα (μπορεί άνετα να δείς και 160-180 βαθμούς μέσα στην πόλη) αλλά είναι φυσιολογικό.
Πρακτικά η θερμοκρασία λειτουργίας σε θερμό κλίμα έρχεται σε λίγα μόλις λεπτά (2-3). Η μέγιστη θερμοκρασία θα έρθει στο αμέσως επόμενο φανάρι. Προσοχή: δεν αναφέρομαι στη θερμοκρασία των εξωτερικών καπακιών και του συνόλου των μετάλλων αλλά στα λάδια και τον κύλινδρο. Ναι άν όντως φοράς παντόφλες, κάτι που δεν συνίσταται σε καμία περίπτωση θα καταλάβεις την μεγάλη θερμοκρασία που έρχεται στα πόδια σου, αλλά επαναλαμβάνω είναι φυσιολογικό.
Για την ιστορία.............. σχεδόν ποτέ καμία αερόψυκτη μοτοσυκλέτα δεν είχε πρόβλημα με την ψύξη εφόσον όλα τα υπόλοιπα λειτουργούν φυσιολογικά (κυρίως τροφοδοσία) και φυσικά το μοτέρ είναι καθαρό από βρωμιές και λάδια. Σε αντίθεση πολλές φορές τα υδρόψυκτα αντιμετωπίζουν διάφορα θέματα.
Φιλικά Άγγελος
Πώς συμπεραίνεις ότι ζεσταίνεται υπερβολικά?
Το ότι χτυπάει κάτι στον κινητήρα δεν είναι αιτία υπερθέρμασης.
Αυτός που σου είπε ότι χτυπάει η μπιέλα και δεν υπάρχει λόγος να το ανοίξει είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ.
Αν χτυπάει όντως η μπιέλα πιθανό σε λίγο καιρό να σπάσει. και μαζί με την μπιέλα μπορεί να καταστραφεί όλος ο κινητήρας.
Καλά θα κάνεις να βρείς ένα καλό μηχανικό που να έχει εμπειρία και να το δεί.Μην το αφήσεις για κανένα λόγο να λειτουργεί με αυτόν τον θόρυβο που περιγράφεις.
Ψάξε να βρείς κανένα άλλο freewind (κοίτα στα ενοικιαζόμενα) και σύγκρινε τον ήχο. Με κρύο τον κινητήρα βάλε το χέρι σου επάνω στο καπάκι του βολάν και δές αν μαζί με τον θόρυβο υπάρχει και έντονος κραδασμός.
Θερμόμετρο στη μοτοσυκλέτα δεν μπορείς να βάλεις (εκτός και αν βρείς καμιά πατέντα η οποία δεν γνωρίζω και πόσο αξιόπιστα θα μετράει και από πού θα πάρει μέτρηση).
Υπάρχουν θερμόμετρα λαδιού που αντικαθιστούν την τάπα πλήρωσης λαδιού, αλλά τα νούμερα που θα δείς μόνο θα σε τρομάξουν καθώς είναι πολύ μεγάλα (μπορεί άνετα να δείς και 160-180 βαθμούς μέσα στην πόλη) αλλά είναι φυσιολογικό.
Πρακτικά η θερμοκρασία λειτουργίας σε θερμό κλίμα έρχεται σε λίγα μόλις λεπτά (2-3). Η μέγιστη θερμοκρασία θα έρθει στο αμέσως επόμενο φανάρι. Προσοχή: δεν αναφέρομαι στη θερμοκρασία των εξωτερικών καπακιών και του συνόλου των μετάλλων αλλά στα λάδια και τον κύλινδρο. Ναι άν όντως φοράς παντόφλες, κάτι που δεν συνίσταται σε καμία περίπτωση θα καταλάβεις την μεγάλη θερμοκρασία που έρχεται στα πόδια σου, αλλά επαναλαμβάνω είναι φυσιολογικό.
Για την ιστορία.............. σχεδόν ποτέ καμία αερόψυκτη μοτοσυκλέτα δεν είχε πρόβλημα με την ψύξη εφόσον όλα τα υπόλοιπα λειτουργούν φυσιολογικά (κυρίως τροφοδοσία) και φυσικά το μοτέρ είναι καθαρό από βρωμιές και λάδια. Σε αντίθεση πολλές φορές τα υδρόψυκτα αντιμετωπίζουν διάφορα θέματα.
Φιλικά Άγγελος
Angelo.Zerv- Αριθμός μηνυμάτων : 19
Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2012
Ηλικία : 43
Τόπος : Κομοτηνή
Απ: Υπερθερμανση
Ευχαριστώ ήσασταν πολύ κατατοπιστικός. Μετά απο 2-3 km δεν μπορώ να αγγίξω τον κινητήρα για πάνω απο 1 sec.Ο μάστορας που μου είπε για μπιέλα εννοούσε ότι είτε επισκευάσει τον κινητήρα άμεσα είτε όταν συμβεί η ζημιά λόγω της μπιέλας το κόστος είναι παραπλήσιο. Δεν τόλμησα να τον ρωτήσω. Γνωρίζει κάποιος απο το forum τα λογικά επίπεδα κόστους για κινητήρα που χτυπάει η μπιέλα? Α ξέχασα να σας πω ότι ο Φίλος που μου έδωσε τη μηχανή υποστηρίζει ότι το χτύπημα και η θερμοκρασία είναι από χρόνια. Η μηχανή όμως ήταν ακίνητη για 2 χρόνια και δεν θυμάται ακριβώς.
Σκέφτηκα να ψάξω στο youtube και ο θόρυβος μοιάζει με αυτόν
προβληματισμός 2ος
Υπάρχει πιθανότητα το χτύπημα είτε είναι μπιέλα είτε κάτι άλλο να ευθύνεται για αύξηση θερμοκρασίας λόγω περισσότερων τριβών κάπου στον κινητήρα?
Θεόδουλος
Σκέφτηκα να ψάξω στο youtube και ο θόρυβος μοιάζει με αυτόν
προβληματισμός 2ος
Υπάρχει πιθανότητα το χτύπημα είτε είναι μπιέλα είτε κάτι άλλο να ευθύνεται για αύξηση θερμοκρασίας λόγω περισσότερων τριβών κάπου στον κινητήρα?
Θεόδουλος
mdoro- Αριθμός μηνυμάτων : 2
Ημερομηνία εγγραφής : 16/04/2016
Απ: Υπερθερμανση
Για το αν είναι μπιέλα δεν μπορώ να σου απαντήσω αλλά ο θόρυβος όπως ακούγεται στο βίντεο δεν είναι παράξενος.
Δεν ακούγεται να χτυπάει τίποτα στον κινητήρα. Μήπως έχεις συνηθίσει τον ήχο από άλλο μηχανάκι και νομίζεις ότι έχει κάτι;
Δεν ακούγεται να χτυπάει τίποτα στον κινητήρα. Μήπως έχεις συνηθίσει τον ήχο από άλλο μηχανάκι και νομίζεις ότι έχει κάτι;
Argyris Volos- Αριθμός μηνυμάτων : 245
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2011
Ηλικία : 48
Τόπος : Βόλος
Απ: Υπερθερμανση
Καλησπέρα.....
Στο βίντεο που έβαλες βλέπουμε και ακούμε ένα υγιέστατο freewind το οποίο ψήνεται.
Είπαμε το μοτερ είναι αερόψυκτο............ αυτό σημαίνει ότι για να έχει σωστή ψύξη πρέπει να τηρήσουμε έναν βασικό κανόνα. Ποιός είναι αυτός? Η μοτοσυκλέτα πρέπει να κινείται έτσι ώστε να ρέει αέρας και να απαγάγει τη θερμότητα. Αυτό δε σημαίνει ότι θα περνάς τα φανάρια με κόκκινο, ούτε ότι θα τρέχεις σαν τρελός για να ψύχεται ο κινητήρας, αλλά δεν επιτρέπεται να βασανίζεις έτσι μία αερόψυκτη μοτοσυκλέτα. Είναι λογικό σε κάποια στάση να ανεβάσει παραπάνω θερμοκρασία και να νιώσεις τα πόδια σου να καίγονται. Με το που ξεκινήσεις όμως και πάλι, ο κινητήρας θα έρθει στα κανονικά πλαίσια θερμοκρασιών.
Οι υδρόψυκτοι κινητήρες έχουν πάντα βεντιλατέρ, το οποίο είναι υπεύθυνο σε περίπτωση που δεν ρεέι αέρας στο ψυγείο σε κάποιο φανάρι για παράδειγμα, να ξεκινήσει και να φέρει αέρα στο ψυγείο για να πέσει η θερμοκρασία.Οι αερόψυκτες μοτοσυκλέτες δεν έχουν κάτι αντίστοιχο αλλά δεν έχουν και μεγάλο πρόβλημα να ανεβάσουν για λίγη ώρα μεγαλύτερες από το κανονικό θερμοκρασίες. Είναι έτσι επεξεργασμένα τα μέταλλα και αντέχουν.
Ο τύπος στο βίντεο το έχει και δουλεύει για τέσσερα λεπτά σταματημένο και με άγνωστη θερμοκρασία περιβάλλοντος (δεν φαίνεται να είναι και χειμώνας) και μάλιστα πού και πού ανοίγει και το γκάζι. Αυτό είναι βασανιστήριο.
Πάμε τώρα στον ήχο. Το freewind στο ρελαντί πρέπει να δουλεύει από 1400 έως 1600 στροφές το λεπτό. Ο τύπος στο βίντεο το έχει να δουλεύει μόλις λίγο πάνω από 1000. Το μοτέρ τυρανιέται να κρατηθεί σε λειτουργία και είναι στη φάση "σβήνω δε σβήνω"
Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι ο ήχος που ακούγεται προέρχεται από τον αυτόματο αποσυμπιεστή ή και πολύ πιθανό από το κόμπλερ της μίζας.
Δές λοιπόν το ρελαντί στη μοτοσυκλέτα σου και ρύθμισέ το στις 1600 στροφές το λεπτο.
Εγώ προσωπικά στο βίντεο δεν ακούω τίποτα περίεργο ο κινητήρας δουλεύει άψογα με μόνο μελανό σημείο ότι είναι λάθος το ρελαντί.
Στα υπόψην δοκίμάστε να αφήσεται τη μοτοσυκλέτα να δουλεύει ρελαντι νύχτα και σε σκοτάδι..... στα πρώτα δύο λεπτά θα δείτε το λαιμό της εξάτμισης να πυρώνει..... μην τρομάξετε......... δε λιώνει!
Φιλικά Άγγελος.
Στο βίντεο που έβαλες βλέπουμε και ακούμε ένα υγιέστατο freewind το οποίο ψήνεται.
Είπαμε το μοτερ είναι αερόψυκτο............ αυτό σημαίνει ότι για να έχει σωστή ψύξη πρέπει να τηρήσουμε έναν βασικό κανόνα. Ποιός είναι αυτός? Η μοτοσυκλέτα πρέπει να κινείται έτσι ώστε να ρέει αέρας και να απαγάγει τη θερμότητα. Αυτό δε σημαίνει ότι θα περνάς τα φανάρια με κόκκινο, ούτε ότι θα τρέχεις σαν τρελός για να ψύχεται ο κινητήρας, αλλά δεν επιτρέπεται να βασανίζεις έτσι μία αερόψυκτη μοτοσυκλέτα. Είναι λογικό σε κάποια στάση να ανεβάσει παραπάνω θερμοκρασία και να νιώσεις τα πόδια σου να καίγονται. Με το που ξεκινήσεις όμως και πάλι, ο κινητήρας θα έρθει στα κανονικά πλαίσια θερμοκρασιών.
Οι υδρόψυκτοι κινητήρες έχουν πάντα βεντιλατέρ, το οποίο είναι υπεύθυνο σε περίπτωση που δεν ρεέι αέρας στο ψυγείο σε κάποιο φανάρι για παράδειγμα, να ξεκινήσει και να φέρει αέρα στο ψυγείο για να πέσει η θερμοκρασία.Οι αερόψυκτες μοτοσυκλέτες δεν έχουν κάτι αντίστοιχο αλλά δεν έχουν και μεγάλο πρόβλημα να ανεβάσουν για λίγη ώρα μεγαλύτερες από το κανονικό θερμοκρασίες. Είναι έτσι επεξεργασμένα τα μέταλλα και αντέχουν.
Ο τύπος στο βίντεο το έχει και δουλεύει για τέσσερα λεπτά σταματημένο και με άγνωστη θερμοκρασία περιβάλλοντος (δεν φαίνεται να είναι και χειμώνας) και μάλιστα πού και πού ανοίγει και το γκάζι. Αυτό είναι βασανιστήριο.
Πάμε τώρα στον ήχο. Το freewind στο ρελαντί πρέπει να δουλεύει από 1400 έως 1600 στροφές το λεπτό. Ο τύπος στο βίντεο το έχει να δουλεύει μόλις λίγο πάνω από 1000. Το μοτέρ τυρανιέται να κρατηθεί σε λειτουργία και είναι στη φάση "σβήνω δε σβήνω"
Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι ο ήχος που ακούγεται προέρχεται από τον αυτόματο αποσυμπιεστή ή και πολύ πιθανό από το κόμπλερ της μίζας.
Δές λοιπόν το ρελαντί στη μοτοσυκλέτα σου και ρύθμισέ το στις 1600 στροφές το λεπτο.
Εγώ προσωπικά στο βίντεο δεν ακούω τίποτα περίεργο ο κινητήρας δουλεύει άψογα με μόνο μελανό σημείο ότι είναι λάθος το ρελαντί.
Στα υπόψην δοκίμάστε να αφήσεται τη μοτοσυκλέτα να δουλεύει ρελαντι νύχτα και σε σκοτάδι..... στα πρώτα δύο λεπτά θα δείτε το λαιμό της εξάτμισης να πυρώνει..... μην τρομάξετε......... δε λιώνει!
Φιλικά Άγγελος.
Angelo.Zerv- Αριθμός μηνυμάτων : 19
Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2012
Ηλικία : 43
Τόπος : Κομοτηνή
Αρέσει στον χρήστη nakos
Απ: Υπερθερμανση
Σωστός ο Άγγελος! Είδα κι εγώ τις στροφές ότι είναι στο "σβήνω δε σβήνω" αλλά δεν έδωσα σημασία. Μπράβο για την ανάλυση που μας έκανες.
Argyris Volos- Αριθμός μηνυμάτων : 245
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2011
Ηλικία : 48
Τόπος : Βόλος
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|