Αναβάθμιση στα 148.000km [23 έτη]
2 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Αναβάθμιση στα 148.000km [23 έτη]
Το έναυσμα ήταν η τελειωμένη πίσω ανάρτηση [και το λάδι να τρέχει κορόμηλο]. Κατόπιν ενδελεχούς έρευνας αγοράς και κατάποσης ηρεμηστικών [έλεος δηλαδή 23 χρονών μοντέλο που δεν πούλησε να έχει πανάκριβα ανταλλακτικά], αποφασίστηκε η αγορά καινούργιας YSS από Ιταλία [προ ιού ]. Το μόνο δύσκολο στην υπόθεση η κάτω βίδα του αμορτισέρ που τελικά έλυσε μετά από αρκετους ψεκασμούς, υπομονή και βουντού. Επίσης έγιναν:
έλεγχος βαλβίδων,
έλεγχος μπουζί,
αλλαγή μανετών,
τοποθέτηση φίλτρου βενζίνης και αφαίρεση του μικρού φίλτρου στην είσοδο του καρμπυρατέρ,
τοποθέτηση χαμένων ταπών πλαισίου,
αντικατάσταση τσιμούχας άξονα συμπλέκτη[εκεί που πιάνει η κάτω άκρη της ντίζας],
αντικατάσταση λαστιχων ποδόφρενου και επιλογέα σχέσεων,
αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού,
αφαίρεση ρεζερβουάρ και καθαρισμός του,
σέρβις ρουμπινέτου [αλλαγή τσιμουχάκια, μεβράνες, ελατήριο],
άνοιγμα προβολέα για καθάρισμα και στερέωση του εσωτερικού κατόπτρου,
αφαίρεση θαλάμου κενού, solenoid, V.T.V καθώς και των σωληνώσεών τους,
αφαίρεση φιλτρομπαούλου [ο αέρας φιλτράρεται προσωρινά με πατέντα].
Μετά την αφαίρεση του φιλτροκουτιού ενώ ρελαντί και ψιλές δουλεύουν άριστα υπάρχουν πολλά συνεχόμενα σκασίματα στην εξάτμιση[μαμά] στο κλείσμο του γκαζιού εν κινήση σε σημείο να σβήνει. Γιαυτό το λόγο [άλλο που δεν ήθελα] έβγαλα το καρμπυρατέρ, το καθάρισα και τοποθέτησα τις βελόνες [jet needle] μία θέση ψηλότερα [τα κλίπς μια θέση χαμηλότερα]. Δυστυχώς, σε μια στιγμή απροσεξίας; ήταν ήδη φθαρμένη; , μου έσπασαν τα πλαστικά εντός του ενός σλάιντ που συγκρατούν την βελόνα [το στοπερ της στην ουσία]. Έκανα πατέντα με ένα ειδικά διαμορφωμένο καπάκι εμφιαλωμένου νερού αλλά το ελατήριο πια πιέζει αρκετά το σλάιντ με αποτέλεσμα να μην ανεβαίνει αρκετά. Οπότε η μηχανή δουλεύει και πάλι με φτωχό μίγμα εν αναμονή του ανταλλακτικού.
Ευελπιστώ στο άμεσο μέλλον να κάνω την αλλαγή δίσκων συμπλέκτη [δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ] και την αλλαγή στο λαδάκι του μπροστινού.
Αυτά αν διαβάζει ακόμα κανείς αφήστε ένα σημείο ζωής μιας και είμαστε πια είδος υπό εξαφάνιση
έλεγχος βαλβίδων,
έλεγχος μπουζί,
αλλαγή μανετών,
τοποθέτηση φίλτρου βενζίνης και αφαίρεση του μικρού φίλτρου στην είσοδο του καρμπυρατέρ,
τοποθέτηση χαμένων ταπών πλαισίου,
αντικατάσταση τσιμούχας άξονα συμπλέκτη[εκεί που πιάνει η κάτω άκρη της ντίζας],
αντικατάσταση λαστιχων ποδόφρενου και επιλογέα σχέσεων,
αλλαγή λαδιών και φίλτρου λαδιού,
αφαίρεση ρεζερβουάρ και καθαρισμός του,
σέρβις ρουμπινέτου [αλλαγή τσιμουχάκια, μεβράνες, ελατήριο],
άνοιγμα προβολέα για καθάρισμα και στερέωση του εσωτερικού κατόπτρου,
αφαίρεση θαλάμου κενού, solenoid, V.T.V καθώς και των σωληνώσεών τους,
αφαίρεση φιλτρομπαούλου [ο αέρας φιλτράρεται προσωρινά με πατέντα].
Μετά την αφαίρεση του φιλτροκουτιού ενώ ρελαντί και ψιλές δουλεύουν άριστα υπάρχουν πολλά συνεχόμενα σκασίματα στην εξάτμιση[μαμά] στο κλείσμο του γκαζιού εν κινήση σε σημείο να σβήνει. Γιαυτό το λόγο [άλλο που δεν ήθελα] έβγαλα το καρμπυρατέρ, το καθάρισα και τοποθέτησα τις βελόνες [jet needle] μία θέση ψηλότερα [τα κλίπς μια θέση χαμηλότερα]. Δυστυχώς, σε μια στιγμή απροσεξίας; ήταν ήδη φθαρμένη; , μου έσπασαν τα πλαστικά εντός του ενός σλάιντ που συγκρατούν την βελόνα [το στοπερ της στην ουσία]. Έκανα πατέντα με ένα ειδικά διαμορφωμένο καπάκι εμφιαλωμένου νερού αλλά το ελατήριο πια πιέζει αρκετά το σλάιντ με αποτέλεσμα να μην ανεβαίνει αρκετά. Οπότε η μηχανή δουλεύει και πάλι με φτωχό μίγμα εν αναμονή του ανταλλακτικού.
Ευελπιστώ στο άμεσο μέλλον να κάνω την αλλαγή δίσκων συμπλέκτη [δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ] και την αλλαγή στο λαδάκι του μπροστινού.
Αυτά αν διαβάζει ακόμα κανείς αφήστε ένα σημείο ζωής μιας και είμαστε πια είδος υπό εξαφάνιση
Έχει επεξεργασθεί από τον/την wolf77 στις Δευ Μαρ 30, 2020 4:03 am, 1 φορά
wolf77- Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 13/01/2015
Ηλικία : 46
Τόπος : Ρόδος - Αθήνα
wolf77- Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 13/01/2015
Ηλικία : 46
Τόπος : Ρόδος - Αθήνα
wolf77- Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 13/01/2015
Ηλικία : 46
Τόπος : Ρόδος - Αθήνα
wolf77- Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 13/01/2015
Ηλικία : 46
Τόπος : Ρόδος - Αθήνα
Απ: Αναβάθμιση στα 148.000km [23 έτη]
Όλα αυτά μόνος σου? Μπράβο!
Θεωρείται εύκολη όλη αυτή η διαδικασία ή είσαι μηχανικός κάτι?
Θεωρείται εύκολη όλη αυτή η διαδικασία ή είσαι μηχανικός κάτι?
Woody1985- Αριθμός μηνυμάτων : 7
Ημερομηνία εγγραφής : 25/02/2020
Απ: Αναβάθμιση στα 148.000km [23 έτη]
Woody1985 έγραψε:Όλα αυτά μόνος σου? Μπράβο!
Θεωρείται εύκολη όλη αυτή η διαδικασία ή είσαι μηχανικός κάτι?
Καλησπέρα φίλε μου! Σε ευχαριστώ! Ναι μόνος μου. Μηχανικός δεν είμαι αλλά μου αρέσουν τα μαστορέματα και το διάβασμα .
Κάθετι καινούργιο έχει την δυσκολία του. Κατα καιρούς έχω κάνει ζημιές κι άλλες τις πρόλαβα διαβάζοντας. Κατά την γνώμη μου για να γίνει μια εργασία χρειάζεται χώρος, ηρεμία(προυποθέτει και άνεση χρόνου) και καλά-σωστά εργαλεία.
wolf77- Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 13/01/2015
Ηλικία : 46
Τόπος : Ρόδος - Αθήνα
Απ: Αναβάθμιση στα 148.000km [23 έτη]
Πολύ καλός μπράβο! Από χρόνο αυτή τη περίοδο, άπλετο δε μπορώ να πω. Αλλά τα πλαϊνά πλαστικά που έλυσα να περάσω ένα καλώδιο εχθες, μπορώ να πω ότι δυσκολεύτηκα κάπως. Και θέλω να ανοίξω μπροστά το φως να δω γτ μου κοπανάει αλλά νομίζω άμα αρχίζω να λύνω έτσι κουτουρού δε θα βγάλω άκρη και τελικά μπορεί να τα κάνω χειρότερα. Εσύ διαβάζεις από κάπου συγκεκριμένα ή το πας εμπειρικα? Γτ το manual δε μπορώ να πω ότι βοηθάει ιδιαιτερα
Woody1985- Αριθμός μηνυμάτων : 7
Ημερομηνία εγγραφής : 25/02/2020
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|