ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ - ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΎΤΗΤΑ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω

ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ - ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΎΤΗΤΑ

Δημοσίευση  johnxf Την / Το Τετ Μαρ 14, 2012 11:17 am

Συνφορουμίτες καλησπέρα.
Μετά από μια συζήτηση με τον μάστορα μου που πρότεινε να αντικαταστήσω το μπροστά γρανάζι της μηχανής με ένα δόντι μεγαλύτερο για καλυτερη ''τελική''. Εγώ συγκεκριμένα δεν ψάχνω την τελική αλλά μία πιο ομαλή λειτουργία όταν ταξιδεύω και πιο ξεκούραστες στροφές στο μοτέρ. Έτσι λοιπόν έχω 4 ερωτήσεις για όλους εσάς:

  1. Πόση είναι η τελική που έχετε πιάσει έκαστος με την μηχανή του (ΌΧΙ σε κατηφόρα)
  2. Έχει αλλάξει κανείς γρανάζι μπροστά ή πίσω διαφορετικό από τα εργοστασιακά
  3. Ποια είναι η μέση ταχύτητα στην οποία ταξιδεύετε ο καθένας
  4. Ποια η μεγαλύτερη απόσταση που έχετε ταξιδέψει συνεχόμενα (διπλός ή μονός)
avatar
johnxf

Αριθμός μηνυμάτων : 288
Ημερομηνία εγγραφής : 06/08/2011
Ηλικία : 34
Τόπος : ΤΡΙΠΟΛΗ

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ - ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΎΤΗΤΑ

Δημοσίευση  greg Την / Το Τετ Μαρ 14, 2012 11:17 pm

καλημερα συνφορουμιτη.

α: 168 αλλα γεμιζα τις ταχυτητες απο την δευτερα και πανω χωρις να σπαω το μηχανακι. ειχα προσπαθησει να κανω το ιδιο ξεκινωντας απο πεμπτη και 70 χλμ και αργησε παρα πολυ να περασει τα 160.

β: οχι

γ: 120-125

δ: 250 χλμ συνεχομενα χωρις σταση δικαβαλο αλλα το καλοκαιρι εκανα 650χλμ σε μια μερα με πολλες στασεις για να δω τα αξιοθεατα.. Γενικα την πρωτη σταση αργω να την κανω γιατι εμαι ξεκουραστος, αλλα μετα την πρωτη κανω αρκετα συχνα γιατι πιανεται ο κο... μου. Η συνεπιβατης δεν διαμαρτυρηθηκε καθολου σε σημειο που εφτασα να πιστευω πως η πισω θεση ειναι πιο ξεκουραστη απο την μπροστα.
avatar
greg
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 180
Ημερομηνία εγγραφής : 17/04/2011
Ηλικία : 40
Τόπος : athens

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://freewind-bikers.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ - ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΎΤΗΤΑ

Δημοσίευση  Επισκέπτης Την / Το Πεμ Μαρ 15, 2012 5:10 am

το προηγουμενο μηχανακι μου ηταν ενα cbf 250
lλογο οτι πηγαινα συνεχεια εθνικη ειχα αλλαξει το πισω γραναζι
με κατα 2 δοντια μικροτερο , το πηρα και το εφτιαξα σε τορνο,αποτελεσμα
αντι για 7000+ στροφες 120 6300-6500και τελικη 140-145, αλλα εχασα λιγο σε μπαμ..
παντως με προλαβατε ηταν το επομενο θεμα που θα ανοιγα θελω και γω να αλλαξω γραναζωμα αλλα παιδια θελει προσοχη το θεμα να μην ξεφυγουμε στη καταναλωση...για να δουμε τι θα φτιαξουμε.....

Επισκέπτης
Επισκέπτης


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ - ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΎΤΗΤΑ

Δημοσίευση  swork21 Την / Το Πεμ Μαρ 15, 2012 9:25 am

1. 174 χλμ ,με πολλά ζόρια, σε ανοικτή εθνική (ύψος Αχλαδιού στη Φθιώτιδα).
2. Όχι (και να πω την αλήθεια δεν με απασχόλησε ποτέ).
3. 120-130.
4. 350 χλμ. , μονός (με 2 στάσεις όχι τόσο από κούραση, όσο για κανα τσιγαράκι/καφέ). Και greg έχεις δίκιο. Το μηχανάκι μας έχει αρχοντική θέση συνεπιβάτη.
avatar
swork21

Αριθμός μηνυμάτων : 41
Ημερομηνία εγγραφής : 07/01/2012
Ηλικία : 45
Τόπος : Σύρος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://swork21.blogspot.com/

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ - ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΎΤΗΤΑ

Δημοσίευση  greg Την / Το Πεμ Μαρ 15, 2012 11:24 am

swork21 έγραψε:1. 174 χλμ ,με πολλά ζόρια, σε ανοικτή εθνική (ύψος Αχλαδιού στη Φθιώτιδα).
2. Όχι (και να πω την αλήθεια δεν με απασχόλησε ποτέ).
3. 120-130.
4. 350 χλμ. , μονός (με 2 στάσεις όχι τόσο από κούραση, όσο για κανα τσιγαράκι/καφέ). Και greg έχεις δίκιο. Το μηχανάκι μας έχει αρχοντική θέση συνεπιβάτη.

ητανε και μαχιμη η κοπελα!! δεν καταλαβαινε τιποτα, οχι σαν τον αδερφο μου που ερχοταν αυτος με τη μηχανη και εστελνε τη γυναικα του με το κτελWhat a Face (εχει gsxR 1000 βεβαια, και ειναι λιγο αβολο)

οσο για το γραναζωμα πιστευω οτι δεν αξιζει τον κοπο να μπεις στη διαδικασια και στα εξοδα αλλαγης γραναζιων για να κερδισεις 10-20 χλμ τελικη που δεν θα σου χρησιμευει και πολυ συχνα..
avatar
greg
Admin

Αριθμός μηνυμάτων : 180
Ημερομηνία εγγραφής : 17/04/2011
Ηλικία : 40
Τόπος : athens

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://freewind-bikers.forumgreek.com

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ - ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΎΤΗΤΑ

Δημοσίευση  Argyris Volos Την / Το Πεμ Μαρ 15, 2012 1:12 pm

Εγώ παιδιά να πω ότι στο θέμα τελικής περίμενα παραπάνω μιας και δεν είχα σχέση με μηχανές. Από το Daytona Sprinter 125 πήγα στα 650 και περίμενα μια τελική γύρω στα 180-190χλμ.Τώρα έμαθα ότι οι μονοπίστονες και καρμπυρατέρ τόσο πάνε.

Με το παπί έκανα αρκετούς πειραματισμούς στα γρανάζια και κατέληξα να βάλω ένα δόντι περισσότερο στο μπροστινό. Από 14 έβαλα 15. Αυτό που κατάφερα ήταν να φτάσω (με πολύ ιδρώτα) στην κατηφόρα τελική 111χλμ. ενώ πριν μέχρι 105. Στην ανηφόρα όμως ήταν λίγο χειρότερα γιατί έχασα σε δύναμη.

Σκεφτόμουνα κι εγώ να αλλάξω το μπροστινό γρανάζι γιατί με 110-120 που ταξιδεύω περίπου θα πηγαίνω με λιγότερες στροφές οπότε περισσότερη οικονομία. Στα 110-120 δεν ζορίζεται η μηχανή τόσο όσο να δημιουργήσει πρόβλημα δύναμης. Και μέσα στην πόλη δεν φαίνεται καθόλου. Αλλά και σε καμιά κατηφορίτσα θα τα πιάσει τα 175!!! χι χι χι
avatar
Argyris Volos

Αριθμός μηνυμάτων : 242
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2011
Ηλικία : 41
Τόπος : Βόλος

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ - ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΎΤΗΤΑ

Δημοσίευση  johnxf Την / Το Σαβ Μαρ 17, 2012 9:39 pm

spurοsk έγραψε:το προηγουμενο μηχανακι μου ηταν ενα cbf 250
lλογο οτι πηγαινα συνεχεια εθνικη ειχα αλλαξει το πισω γραναζι
με κατα 2 δοντια μικροτερο , το πηρα και το εφτιαξα σε τορνο,αποτελεσμα
αντι για 7000+ στροφες 120 6300-6500και τελικη 140-145, αλλα εχασα λιγο σε μπαμ..
παντως με προλαβατε ηταν το επομενο θεμα που θα ανοιγα θελω και γω να αλλαξω γραναζωμα αλλα παιδια θελει προσοχη το θεμα να μην ξεφυγουμε στη καταναλωση...για να δουμε τι θα φτιαξουμε.....
Είχα την εντύπωση πως με μεγαλύτερο γρανάζι πετυχαίνεις μεγαλύτερη και ξεκούραστη τελική.. Εσύ με μικρότερο πως το κατάφερες? Στον τόρνο τι χρειάστηκες να κάνεις??
avatar
johnxf

Αριθμός μηνυμάτων : 288
Ημερομηνία εγγραφής : 06/08/2011
Ηλικία : 34
Τόπος : ΤΡΙΠΟΛΗ

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ - ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΎΤΗΤΑ

Δημοσίευση  grharris Την / Το Τετ Μαρ 28, 2012 11:49 am

Για την δουλιά που το θές, μην αλλάξεις τίποτα. Θα σε δυσκολέψει και στο χώμα, και στην πόλη, και γενικά θα χάσεις απόκριση γκαζιού.

-Με το παλιό Freewind έβλεπα άνετα το 8 στην μέση των ψηφίων (μαμά και σε ευθεία)! Twisted Evil
Με αυτό που έχω τώρα...περιμένω λίγο για να πάει 173-174, αλλά φίλος με v-strom μου είπε ότι εκείνη την ώρα αυτός έβλεπε κοντά στα 200 την βελόνα!

-Γρανάζι έχω αλλάξει μόνο στο Hornet και στο R1, προς τα κάτω. Στα "-" κατανάλωση και πιό κοντές σχέσεις, στα "+" απόκριση γκαζιού, επιτάχυνση και τελική!
Το τελευταίο μπορεί να ακούγεται παράδοξο αλλά στην ουσία το μοτέρ γεμίζει όλη την 6η - τελική χάνεις μόνο αν είναι τόσο κοντό το γρανάξωμα που η 6η πιάνει κόφτη!

-Η μέση ταχύτητα που ταξιδεύω με το Freewind εξαρτάται από 2 παράγωντες 1ον την παρέα και 2ον τις ανηφόρες, τις κατηφόρες και τις στροφές του δρόμου. Το γκάζι πάντως συνήθως το κολάω στο τέρμα! Twisted Evil

-Μονοκόματα και έτσι όπως το πάω δεν με πάει και πολύ μακριά αφού θέλει συνέχεια refuel αλλά σε μεγάλα ταξίδια με μηχανή καλό είναι κάθε 120 με 150 χιλιόμετρα να κάνουμε έστω μια 5άλεπτη στάση. Σε μια μέρα με το Freewind το μεγαλύτερο που έχω κάνει ειναι λίγο πάνω 700χλμ.
avatar
grharris

Αριθμός μηνυμάτων : 6
Ημερομηνία εγγραφής : 08/02/2012
Ηλικία : 39
Τόπος : ΑΘΗΝΑ

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ - ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΎΤΗΤΑ

Δημοσίευση  johnxf Την / Το Παρ Μαρ 30, 2012 3:56 am

grharris έγραψε:Για την δουλιά που το θές, μην αλλάξεις τίποτα. Θα σε δυσκολέψει και στο χώμα, και στην πόλη, και γενικά θα χάσεις απόκριση γκαζιού.

-Με το παλιό Freewind έβλεπα άνετα το 8 στην μέση των ψηφίων (μαμά και σε ευθεία)! Twisted Evil
Με αυτό που έχω τώρα...περιμένω λίγο για να πάει 173-174, αλλά φίλος με v-strom μου είπε ότι εκείνη την ώρα αυτός έβλεπε κοντά στα 200 την βελόνα!

-Γρανάζι έχω αλλάξει μόνο στο Hornet και στο R1, προς τα κάτω. Στα "-" κατανάλωση και πιό κοντές σχέσεις, στα "+" απόκριση γκαζιού, επιτάχυνση και τελική!
Το τελευταίο μπορεί να ακούγεται παράδοξο αλλά στην ουσία το μοτέρ γεμίζει όλη την 6η - τελική χάνεις μόνο αν είναι τόσο κοντό το γρανάξωμα που η 6η πιάνει κόφτη!

-Η μέση ταχύτητα που ταξιδεύω με το Freewind εξαρτάται από 2 παράγωντες 1ον την παρέα και 2ον τις ανηφόρες, τις κατηφόρες και τις στροφές του δρόμου. Το γκάζι πάντως συνήθως το κολάω στο τέρμα! Twisted Evil

-Μονοκόματα και έτσι όπως το πάω δεν με πάει και πολύ μακριά αφού θέλει συνέχεια refuel αλλά σε μεγάλα ταξίδια με μηχανή καλό είναι κάθε 120 με 150 χιλιόμετρα να κάνουμε έστω μια 5άλεπτη στάση. Σε μια μέρα με το Freewind το μεγαλύτερο που έχω κάνει ειναι λίγο πάνω 700χλμ.
Κατατοπιστικότατος μπορώ να πω. Προς στιγμήν με έπεισες και λέω να μην προχωρήσω σε αντικατάσταση..
avatar
johnxf

Αριθμός μηνυμάτων : 288
Ημερομηνία εγγραφής : 06/08/2011
Ηλικία : 34
Τόπος : ΤΡΙΠΟΛΗ

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ - ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΎΤΗΤΑ

Δημοσίευση  Επισκέπτης Την / Το Τετ Απρ 04, 2012 9:14 am

φιλε john στην αρχη εβαλα μεγαλυτερο κατα ενα δοντι μπροστα και δεν ειδα πολλα πραγματα
και υστερα εβαλα μικροτερο πισω και ειδα αυτα
τα αποτελεσματα που εγραψα πιο πανω, οσο για το τορνο
επειδη δεν εβγαινε για to cbf 250 μικροτερο
γραναζι για πισω πηρα ενα ακατεργαστο μονο τα δοντια ειχε
και πηγα με το υπαρχον της μηχανης σε μηχανουργειο λαθος μου ο τορνος
για να μου ανοιξει ακριβος τις τρυπες για να βιδωθει....παντως τωρα δεν ψηνομαι για καποια αλλαγη
γιατι οντως χανεις σε δυναμη και οσο για τελικη σε γενικες γραμμες δεν παω πανω απο 120-130...

Επισκέπτης
Επισκέπτης


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Απ: ΑΛΛΑΓΗ ΜΠΡΟΣΤΙΝΟΥ ΓΡΑΝΑΖΙΟΥ - ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΎΤΗΤΑ

Δημοσίευση  Επισκέπτης Την / Το Παρ Οκτ 19, 2012 11:34 am

τιποτα νεοτερα απο ερευνα γραναζωματος?

Επισκέπτης
Επισκέπτης


Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης