Πρόβλημα με ηλεκτρικα
3 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
Πρόβλημα με ηλεκτρικα
... και ξαφνικά, το υπερμηχανημα μου τα δώσε στο χέρι... Εκεί που πήγαινα, σταματάω στο περίπτερο, πάω να ξαναβάλω μπροστά... αλλά τίποτα. Άνοιγα τον διακόπτη, άναβαν όλες οι ενδείξεις κανονικά και μόλις πάταγα το μπουτον της μίζας νέκρωνε το σύμπαν... Μπαταρία θα ναι λέω, αλλά τι στο διάολο πριν από 4 μήνες την άλλαξα. Το σπρώχνω, παίρνει, και μετά από λίγο αρχίζει το κοντέρ να αναβοσβήνει συνεχώς... Διακόπτης θα ναι, λέω... Σαν ηλεκτρονικός, βγάζω το πολυμετρο, ανοίγω το Service Manual στο κινητό, μετράω τον διακόπτη και όλα ΟΚ, μετράω την μπαταρία, ΟΚ και αυτή... Άλλα εργαλεία δεν είχα μαζί μου, οπότε πήρα την οδική βοήθεια και το υπερμηχανημα βρίσκεται μόνο του απόψε επάνω σε ένα αναβατόριο... Ελπίζω αύριο να μάθω και το κουστουμάκι...
karapan- Αριθμός μηνυμάτων : 33
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2012
Τόπος : Ιλιον
Απ: Πρόβλημα με ηλεκτρικα
Φίλε, μόνο που το διάβασα αγχώθηκα. Περιμένουμε να μας πεις τα αποτελέσματα της εξέτασης και... το κοστουμάκι!
Argyris Volos- Αριθμός μηνυμάτων : 245
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2011
Ηλικία : 48
Τόπος : Βόλος
Απ: Πρόβλημα με ηλεκτρικα
Λοιπόν, καθάρισα με 110€. Βραχυκυκλωμενη μπαταρία, Χαλασμένος κεντρικός διακόπτης και εργασία... Το χειρότερο είναι ότι του είχα ζητήσει να μετρήσει και συμπίεση και μου είπε ότι είναι 100psi, ενώ θα έπρεπε να είναι 180... που σημαίνει άνοιγμα μοτέρ και ψάξιμο. στην καλύτερη περίπτωση τρίψιμο η και αντικατασταση, στην χειρότερη αλλαγή κύλινδρο - πιστόνι συν βαλβίδες κλπ... εκτιμώμενο κόστος από 150€ έως και 500€... Ακόμα προσπαθώ να συνέλθω απο το σοκ... βοήθεια μας...
Και τώρα τι κάνουμε?
Και τώρα τι κάνουμε?
karapan- Αριθμός μηνυμάτων : 33
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2012
Τόπος : Ιλιον
Απ: Πρόβλημα με ηλεκτρικα
και μου είπε ότι είναι 100psi, ενώ θα έπρεπε να είναι 180...
Κάποιο λάθος πρέπει να κάνει ο μάστρορας. Η συμπίεση νορμάλ πρέπει να είναι 120psi σύμφωνα με το servise manual της μοτοσυκλέτας και όχι 180. Στην περίπτωση που η μοτοσυκλέτα σου έχει πτώση απόδοσης και νομίζεις ότι αξίζει τον κόπο... αρχικά θα σου έλεγα στο επόμενο servise να ρυθμίσεις βαλβίδες και να ξαναμετρήσεις. Εκτίμησή μου είναι ότι στην καλύτερη των περιπτώσεων θα έχεις αρρύθμιστες βαλβίδες οι οποίες θα μπορούσαν να χρειαστούν και κάποια περιποίηση (τρίψιμο) για καλύτερη έδραση και στην χειρότερη θα χρειαστείς ένα σετ ελατήρια εμβόλου, πάντα μαζί με έναν καινούριο πείρο εμβόλου.
Φιλικά Άγγελος.
Κάποιο λάθος πρέπει να κάνει ο μάστρορας. Η συμπίεση νορμάλ πρέπει να είναι 120psi σύμφωνα με το servise manual της μοτοσυκλέτας και όχι 180. Στην περίπτωση που η μοτοσυκλέτα σου έχει πτώση απόδοσης και νομίζεις ότι αξίζει τον κόπο... αρχικά θα σου έλεγα στο επόμενο servise να ρυθμίσεις βαλβίδες και να ξαναμετρήσεις. Εκτίμησή μου είναι ότι στην καλύτερη των περιπτώσεων θα έχεις αρρύθμιστες βαλβίδες οι οποίες θα μπορούσαν να χρειαστούν και κάποια περιποίηση (τρίψιμο) για καλύτερη έδραση και στην χειρότερη θα χρειαστείς ένα σετ ελατήρια εμβόλου, πάντα μαζί με έναν καινούριο πείρο εμβόλου.
Φιλικά Άγγελος.
Angelo.Zerv- Αριθμός μηνυμάτων : 19
Ημερομηνία εγγραφής : 30/12/2012
Ηλικία : 43
Τόπος : Κομοτηνή
Απ: Πρόβλημα με ηλεκτρικα
Έχεις απόλυτο δίκιο Αγγελε. Συνεπώς ο μάστορας έκανε δυο λάθη. Το ένα είναι που μου είπε ότι πρέπει να έχει συμπίεση 180 psi και το άλλο ότι μου είπε να κάνει ρεκτιφιε στον κυλινδρο. Δεν ήξερε για την επίστρωση nicasil... Συνεπώς πρώτη και τελευταία φορά που με είδε...
karapan- Αριθμός μηνυμάτων : 33
Ημερομηνία εγγραφής : 04/11/2012
Τόπος : Ιλιον
Παρόμοια θέματα
» ηλεκτρικα απορια
» ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ
» ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΟΝΤΕΡ
» ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΜΙΖΑ
» προβλημα γυρισμα στη ρεζερβα
» ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ
» ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΟΝΤΕΡ
» ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΜΙΖΑ
» προβλημα γυρισμα στη ρεζερβα
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|