*ΕΠΕΙΓΟΝ* αφορά: DR650SE, XF650 FREEWIND, CCM 644, CCM R30
5 απαντήσεις
Σελίδα 1 από 1
*ΕΠΕΙΓΟΝ* αφορά: DR650SE, XF650 FREEWIND, CCM 644, CCM R30
http://www.mybike.gr/topic/65895-%CE%B5%CF%80%CE%B5%CE%B9%CE%B3%CE%BF%CE%BD-%CE%B1%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%AC-dr650se-xf650-freewind-ccm-644-ccm-r30/
παραθετω αυτο το link για μια αναφορα προβληματως στα συγκεκριμενα μοτερ..εχουμε καμια αναφορα εδω????εχει συμβει κατι απο αυτα σε κανεναν απο εδω??
παραθετω αυτο το link για μια αναφορα προβληματως στα συγκεκριμενα μοτερ..εχουμε καμια αναφορα εδω????εχει συμβει κατι απο αυτα σε κανεναν απο εδω??
dimpapag3- Αριθμός μηνυμάτων : 77
Ημερομηνία εγγραφής : 29/12/2012
Απ: *ΕΠΕΙΓΟΝ* αφορά: DR650SE, XF650 FREEWIND, CCM 644, CCM R30
Ευχαριστούμε για την ενημέρωση. Εγώ πάντως δεν έχω (ακόμα) αυτό το πρόβλημα με την τσιμούχα και ελπίζω να μην το αποκτήσω. Το καλοκαίρι μάλλον θα ασχοληθώ γιατί τώρα δεν το πολυκινώ το μηχάνημα.
Αυτό το σωληνάκι που βουλώνει στη μηχανή και ανεβάζει πίεση στα λάδια ξέρει κανένας που οφείλεται;
Σε κακής ποιότητας λάδι; Έπειτα από μακροχρόνια ακινησία ή κάτι άλλο; Μου φαίνεται καλύτερο να βρούμε την αιτία και να την επισκευάσουμε παρά να αλλάζουμε τσιμούχες ή δεν ξέρω τι άλλο.
Αυτό το σωληνάκι που βουλώνει στη μηχανή και ανεβάζει πίεση στα λάδια ξέρει κανένας που οφείλεται;
Σε κακής ποιότητας λάδι; Έπειτα από μακροχρόνια ακινησία ή κάτι άλλο; Μου φαίνεται καλύτερο να βρούμε την αιτία και να την επισκευάσουμε παρά να αλλάζουμε τσιμούχες ή δεν ξέρω τι άλλο.
Argyris Volos- Αριθμός μηνυμάτων : 245
Ημερομηνία εγγραφής : 10/09/2011
Ηλικία : 48
Τόπος : Βόλος
Απ: *ΕΠΕΙΓΟΝ* αφορά: DR650SE, XF650 FREEWIND, CCM 644, CCM R30
εγω το εβαλα το λαμακι μιας και υπαρχει στο forum ανθρωπος που του εχει φυγει και εχει γραψει σχετικα και μου το ειπε ο ιδιος οταν αγορασα απο αυτον τα καγκελα για τις βαλιτσες.για το δευτερο δεν ξερω κατι αλλα αμα δεν εχει μεγαλο κοστος θα το κανω.
kostasgatas- Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 23/06/2012
Απ: *ΕΠΕΙΓΟΝ* αφορά: DR650SE, XF650 FREEWIND, CCM 644, CCM R30
και γω εχω βαλει το λαμακι προληπτικα...
Επισκέπτης- Επισκέπτης
Απ: *ΕΠΕΙΓΟΝ* αφορά: DR650SE, XF650 FREEWIND, CCM 644, CCM R30
που ακριβως μπαινει το λαμακι στο freewind? γιατι στο αρθρο εχει φωτογραφια απο DR
πρεπει να βγει το καπακι του βολαν?
μπορει να ποσταρει καποιος μια φωτο?
πρεπει να βγει το καπακι του βολαν?
μπορει να ποσταρει καποιος μια φωτο?
Απ: *ΕΠΕΙΓΟΝ* αφορά: DR650SE, XF650 FREEWIND, CCM 644, CCM R30
βγαζεις το πλαστικο καπακι στο μπροστινο γραναζι βγαζεις το γραναζι τοποθετεις το λαμακι και ξαναδενεις.
kostasgatas- Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 23/06/2012
Απ: *ΕΠΕΙΓΟΝ* αφορά: DR650SE, XF650 FREEWIND, CCM 644, CCM R30
φωτογραφια εχει πιο κατω στο θεμα ανταλλακτικα suzuki-τιμες οπου φαινεται καθαρα
kostasgatas- Αριθμός μηνυμάτων : 29
Ημερομηνία εγγραφής : 23/06/2012
Απ: *ΕΠΕΙΓΟΝ* αφορά: DR650SE, XF650 FREEWIND, CCM 644, CCM R30
ευχαριστωω. θα την βαλω και εγω συντομα.
Η Σουζούκι άργησε...
Τώρα είδα αυτό το ποστ, όχι πως θα έκανε πολύ διαφορά στην περίπτωση μου.
Είμαι ένας δις παθόντας...
Το Μάρτιο του 2010 έκανα αλλαγή στο γρανάζι της δευτέρας, γιατί ο πιτσιρικάς που την είχε αγοράσει πριν από μένα, καθότι ολίγον κάγκουρας κάρφωνε 1η 2α, με αποτέλεσμα να αρχίσει να κλοτσάει στην καθημερινή μου χρήση.
13 χιλιάδες χλμ μετά κι ένα χρόνο αργότερα τίναξε την τσιμούχα.
Αλλάχθηκε όλα καλά, αλλά μετά από 4 χιλιάδες χλμ μια από τα ίδια.
Ο δεύτερος μηχανικός που το πήγα, μέτρησε την πίεση του λαδιού, η οποία είναι αυξημένη κι έφτιαξε ένα λαμάκι πατέντα σαν κι αυτό που έβγαλε η Σουζούκι.
Είμαι σίγουρος ότι όταν ανοίχτηκε η μηχανή κάτι έγινε λαθος στα διάφορα σωληνάκια και πλαστικά που έχει σε διάφορες οπές ο κινητήρας για λίπανση με αποτελεσμα να ανέβει η πίεση του. Τώρα δακρύζει ελαφρώς σε διάφορα σημεία, αλλά όχι σε σημείο να λερώνει το μοτέρ ή το έδαφος.
Είμαι ένας δις παθόντας...
Το Μάρτιο του 2010 έκανα αλλαγή στο γρανάζι της δευτέρας, γιατί ο πιτσιρικάς που την είχε αγοράσει πριν από μένα, καθότι ολίγον κάγκουρας κάρφωνε 1η 2α, με αποτέλεσμα να αρχίσει να κλοτσάει στην καθημερινή μου χρήση.
13 χιλιάδες χλμ μετά κι ένα χρόνο αργότερα τίναξε την τσιμούχα.
Αλλάχθηκε όλα καλά, αλλά μετά από 4 χιλιάδες χλμ μια από τα ίδια.
Ο δεύτερος μηχανικός που το πήγα, μέτρησε την πίεση του λαδιού, η οποία είναι αυξημένη κι έφτιαξε ένα λαμάκι πατέντα σαν κι αυτό που έβγαλε η Σουζούκι.
Είμαι σίγουρος ότι όταν ανοίχτηκε η μηχανή κάτι έγινε λαθος στα διάφορα σωληνάκια και πλαστικά που έχει σε διάφορες οπές ο κινητήρας για λίπανση με αποτελεσμα να ανέβει η πίεση του. Τώρα δακρύζει ελαφρώς σε διάφορα σημεία, αλλά όχι σε σημείο να λερώνει το μοτέρ ή το έδαφος.
turbovolos- Αριθμός μηνυμάτων : 5
Ημερομηνία εγγραφής : 27/06/2016
Ηλικία : 42
Παρόμοια θέματα
» Suzuki XF650 Freewind
» φρεσκαρισμα freewind
» Ανταλλακτικά Suzuki - Τιμές
» ΑΓΓΕΛΙΕΣ - ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ - ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
» συνηθες προβληματα freewind
» φρεσκαρισμα freewind
» Ανταλλακτικά Suzuki - Τιμές
» ΑΓΓΕΛΙΕΣ - ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ - ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
» συνηθες προβληματα freewind
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης
|
|